توجه ویژه شورای ششم به حفظ و حراست از بنا‌های تاریخی| پیگیری مجدانه برای ایجاد باغ ایرانی در «باغ‌خونی» آگاهی از حقوق شهروندی نرم‌افزار‌های شهرداری مشهد یکپارچه می‌شود هویت شهر؛ اولویت در جشنواره‌ هنرهای مشهد اختصاص اعتبار ویژه ۱۰۰ میلیاردی به دشت مشهد برای مقابله با کم‌آبی پایان مرمت بازار فرش مشهد تا انتهای تابستان ۱۴۰۱ استاندار خراسان رضوی: اولویت من معیشت مردم است کنترل هوشمند کرونا در همه واحد‌های صنفی مشهد اقدامات نوآورانه و توسعه کارآفرینی برای حل مشکلات حاشیه شهر‌ها شهروند خبرنگار | درخواست شهروندان برای تامین روشنایی در بخش هایی از شهر مشهد بلوای نان در مشهد سال ۱۳۲۱ | قحطی بزرگ به علت حضور متفقین در ایران تحول پروژه‌های شهری مشهد با پررنگ‌شدن ضابطه‌مندی امکان حضور سرمایه گذار در مشهد و اهواز فراهم شود راه اندازی نهضت ترجمه برای شناساندن مشهد مهم‌ترین مسئله بسیج شهرداری مشهد؛ خدمت رسانی به مردم اجرای طرح جریمه خودرو های پارک شده در مسیر دوچرخه و پیادرو در تمام مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از سرقت کابل تلفن ثابت و آنتن دهی اینترنت در مشهد طرح جریمه خودرو‌های متوقف در پیاده‌رو‌های مشهد آغاز شد توسعه اقتصاد دیجیتال و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآفرین بومی در مشهد از باد و باران نیابد گزند | ضرورت وجود نگاه بین‌المللی به توسعه توس و آرامگاه فردوسی
خبر فوری

سرعتکاه‌های منطقه ۴ مشهد سه بعدی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۳۴۳۲
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
سرعتکاه‌های منطقه ۴ مشهد سه بعدی می‌شوند
شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: جایگزین کردن سرعتکاه‌های اضافه معابر این منطقه با سرعتکاه‌های سه بعدی در دستور کار است.
به گزارش شهرآرا نیوز، غلامرضا غلامی زه آب، در جلسه کارگروه بررسی عملکرد شهرداری منطقه ۴ جهت پیگیری پیام‌های مرکز ۱۳۷ که با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از سال‌های گذشته، پل ارتباطی مورد اعتماد شهروندان و زائران با مدیریت شهری بوده است که با اقدام جدید این مرکز در اتصال سامانه سجا به گام، انقلابی در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ایجاد شده و رضایتمندی شهروندان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود، افزود: در حوزه درخواست‌های برخی از شهروندان برای نصب سرعتکاه در معابر، باید این نکته را بیان کرد که موافق افزایش سرعتکاه‌ها در معابر نیستیم.
وی ادامه داد:، زیرا علاوه بر ایجاد مشکل برای خودرو‌های شهروندان، مشکلات جدی برای خودرو‌های امدادی آتش نشانی و اورژانس ایجاد کرده و زمان رسیدن به صحنه را افزایش می‌دهد.
وی گفت: به دنبال کاهش سرعتکاه‌های اضافه سطح معابر و اجرای سرعتکاه‌های سه بعدی هستیم.
غلامی ادامه داد: آسفالت معابر سطح منطقه با قوت انجام شده و به جرات می‌توان گفت کمتر زمین متعلق به شهرداری در این منطقه می‌توان یافت که آسفالت نشده باشد.
به نتیجه رسیدن ۶۵ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در منطقه ۴
در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: اتصال سامانه سجا به گام، اتفاق مبارکی است که نشان می‌دهد پاسخگویی به پیام‌های مردمی ۱۳۷، سرعت یافته است.
وی با اشاره به آمار ۱۰۰ درصدی شهرداری منطقه ۴ در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در آذرماه سال جاری، خاطرنشان ساخت: ۶۵ درصد درخواست‌های شهروندان در همین مدت، توسط همکاران این منطقه، پیگیری و به نتیجه رسیده است.
رمضانی فرخد افزود: ۱۳۷، جبهه اول ارتباط با مردم است لذا لازم است با تقویت هر چه بیشتر این مرکز، اطلاعات همه طرح‌ها و پروژه‌های مدیریت شهری، قبل از اجرا، به این مرکز اطلاع رسانی شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مدیران شهرداری منطقه ۴ و مسئولان واحد‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به بحث و تبادل نظر و همچنین پرسش و پاسخ پرداختند تا با حل مسائل موجود، تدوین و تغییر فرایند‌ها و ارائه راهکارها، پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان تسریع یابد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}