وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک
سرخط خبرها

هادی رضایی: داور، تماشاگر و زمین به نفع بوسنی بود

  • کد خبر: ۱۳۴۳۳۴
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
هادی رضایی: داور، تماشاگر و زمین به نفع بوسنی بود
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ما در شرایطی قهرمان جهان شد که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی رضایی در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال نشسته ایران در قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: بازیکنان والیبال نشسته بالاتر از انتظار در قهرمانی جهان بوسنی ظاهر شدند و توانستند تمام بازی‌ها را با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برسانند، اگرچه بازیکنان ما در جایی رقابت کردند که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود، اما با تمام توان جنگیدند و خیلی راحت شرایط سخت را تحمل کردند تا برای هشتمین بار قهرمان جهان شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار ارائه چنین بازی‌هایی از تیم داشتید، گفت: از همه بازیکنان انتظار داشتیم که بهترین بازی خود را ارائه دهند که البته بسیار عالی کار کردند و جای هیچ گونه انتقادی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان همچنین در خصوص انتخاب ۳ نفر از ملی‌پوشان ایران در جمع برترین‌های جهان، افزود: درست است از سوی فدراسیون جهانی مرتضی مهرزاد، صادق بیگدلی و رمضان صالحی در جمع برترین‌های جهان قرار گرفتند، اما به اعتقاد من هر ۱۲ بازیکن ایران جزو بهترین‌ها هستند و باید هر ۷ نفر از تیم ایران انتخاب می‌شدند.

رضایی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم سخت‌ترین حریف برای تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان بود، خاطرنشان کرد: در هر مرحله برای کسب پیروزی رقابت سختی را با تیم‌ها داشتیم، اما چون برنامه داشتیم و طبق برنامه حرکت می‌کردیم، شکست تیم‌ها دور از انتظار نبود.

وی خاطرنشان کرد:، چون برای هشتمین بار قهرمان جهان شدیم کاپ قهرمانی خود را به حرم امام رضا (ع) تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان همچنین در خصوص میزبانی تیم بوسنی، گفت: شرایط میزبانی راضی کننده بود و مشکل خاصی نداشتیم.

رضایی در ارزیابی از عملکرد بانوان در رقابت‌های قهرمانی جهان بوسنی، تصریح کرد: بانوان دوره قبل نهم شده بودند این دوره نیز نهم شدند، بنابراین نسبت به دوره قبل افتی نداشتند، ضمن این که تیم بانوان با تیم‌هایی همچون کانادا، آمریکا، برزیل و اسلوونی در قهرمانی جهان رقابت کرد که همه در جایگاه دوم تا چهارم جهان قرار دارند. چه انتظاری می‌توانستیم از تیم بانوان خود داشته باشیم که برابر این تیم‌ها به پیروزی برسند؟

وی در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم در رقابت‌های آینده به نتایج خوبی دست پیدا کنیم باید از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان صورت بگیرد، هر چند فدراسیون و کمیته برای موفقیت این دو تیم زحمات زیادی را متقبل می‌شوند، اما حمایت‌ها باید بیشتر از این‌ها باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->