سرخط خبرها

پخش سریال «شبکه مخفی زنان» متوقف شد؟

  • کد خبر: ۱۳۴۳۷۸
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
پخش سریال «شبکه مخفی زنان» متوقف شد؟
قسمت پانزدهم سریال کمدی-تاریخی «شبکه مخفی زنان» در شبکه نمایش خانگی بدون اطلاع قبلی پخش نشد.

به گزارش شهرآرانیوز، قسمت پانزدهم سریال کمدی- تاریخی «شبکه مخفی زنان» که قرار بود ظهر جمعه بیستم آبان ماه ۱۴۰۱ پخش شود در موعد مقرر توزیع نشد تا روند پخش این مجموعه بعد از ۱۴ هفته متوقف شود.

درباره عدم پخش این قسمت هنوز توضیحی از سوی پروژه و همچنین پلتفرم ارائه نشده تا سرنوشت این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

پیش از این قسمت یازدهم «شبکه مخفی زنان» با مشکل پخش مواجه شد. این قسمت که قرار بود ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۹ مهرماه منتشر شود، با تاخیری ۹ ساعته توزیع شد. بعد از آن و با پخش قسمت دوازدهم از سوی کارگردان اعلام شد که فصل اول این سریال به پایان رسیده و مابقی داستان در فصل دوم ارائه می‌شود، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و ادامه سریال در قالب همان فصل اول پخش شد.

بعد از پشت سر گذاشتن این حواشی، عدم پخش قسمت پانزدهم تازه‌ترین حاشیه این سریال است. در پلتفرم «نماوا» و در صفحه مخصوص سریال هیچ توضیحی درباره زمان پخش قسمت پانزدهم ارائه نشده و هنوز مشخص نیست این قسمت چه زمانی پخش خواهد شد.

سریال شبکه مخفی زنان در ۳۰ قسمت تهیه و تولید شده و تاکنون ۱۴ قسمت از آن توزیع شده و پخش ۱۶ قسمت از آن باقی مانده است.

این سریال از محصولات اختصاصی «نماوا» ست که در آن بازیگرانی، چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، مونا فرجاد و… بازی دارند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->