واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی پاسخ می‌دهیم اطلاعیه جدید فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) فرمانده گردان طولکرم در سرایاالقدس به شهادت رسید + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم
سرخط خبرها

انفجار مهیب در مرکز استانبول ۴ کشته و ۳۸ زخمی برجای گذاشت+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۳۴۵۵۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
انفجار مهیب در مرکز استانبول ۴ کشته و ۳۸ زخمی برجای گذاشت+ فیلم و عکس
منابع خبری لحظاتی پیش از وقوع انفجاری در استانبول ترکیه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار استانبول از کشته‌شدن چهار نفر و مجروح‌شدن ۳۸ نفر در پی انفجار در میدان تقسیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تلویزیون ترکیه‌، نیروهای اورژانس و پلیس به محل حادثه اعزام شده‌اند. 

تلویزیون ترکیه گزارش داد: انفجاری در خیابان استقلال مشرف به میدان تقسیم استانبول رخ داد. گزارش شده که عده زیادی از مردم در پی این انفجار زخمی شده‌اند. بعد از این حادثه، تیم‌های پزشکی زیادی به محل اعزام شدند. نیروهای امنیتی منطقه را محصور کردند. 

رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند پلیس به‌دلیل احتمال وقوع دومین انفجار، منطقه را تخلیه کرده، خیابان استقلال را بسته و یک دایره امنیتی در اطراف میدان تقسیم ایجاد کرده است. دلیل انفجار هنوز مشخص نشده است.

استاندار استانبول در توییتی اعلام کرد در پی انفجار در مرکز این شهر، شماری کشته و زخمی شده‌اند. اسپوتنیک گزارش داد یک منبع به این خبرگزاری گفت ماموران اجرای قانون انفجار در مرکز استانبول را حمله تروریستی احتمالی می‌دانند.

 

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات محلی، ویدئوهای منتشر شده و گزارش‌های رسانه‌ای گزارش داد انفجار در مرکز یک پیاده‌راه شلوغ در مرکز استانبول دستکم یک کشته و تعدادی زخمی برجا گذاشته است. برخی گزارش‌های تایید نشده از کشته شدن چهار نفر بر اثر این انفجار که خبرگزاری آناتولی علت آن را همچنان نامشخص اعلام کرده، خبر داده‌اند. 

انفجار مهیب در مرکز استانبول ۱۱ زخمی برجای گذاشت+ فیلم
انفجار مهیب در مرکز استانبول ۱۱ زخمی برجای گذاشت+ فیلم
انفجار مهیب در مرکز استانبول ۱۱ زخمی برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مقام‌های ترکیه پخش رسانه‌ای اخبار مربوط به انفجار در استانبول را موقتاً ممنوع اعلام کردند. 

استاندار استانبول در خبری تکمیلی اعلام کرد در پی انفجار در منطقه میدان تقسیم در مرکز این شهر چهار نفر کشته و ۳۸ نفر زخمی شدند. رسانه‌های ترکیه به نقل از دادستانی استانبول از آغاز تحقیقات درباره انفجار در میدان تقسیم خبر دادند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->