پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

ماجرای اعتصاب در بازار آهن تهران چه بود؟

  • کد خبر: ۱۳۵۱۳۲
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
ماجرای اعتصاب در بازار آهن تهران چه بود؟
برخی شبکه‌های ضد انقلاب از ظهر امروز تصاویری از اعتصاب در بازار آهن تهران نمایش دادند اما امروز در بازار آهن تهران چه گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش از ظهر امروز تصاویری از بسته شدن مغازه‌های بازار آهن تهران منتشر شد.

مشاهدات عینی از اتفاقات این بازار اینگونه است: امروز حدود ساعت ۱۱ تعداد حدود ۱۰۰ نفر در ابتدای بازار شروع به سر دادن شعار کردند و تعدادی لاستیک همراه داشتند که آنها را به آتش کشیدند. در پی این اتفاق دود غلیظی در بازار آهن پخش شد که مربوط به آتش گرفتن همین لاستیک ها بود. 

یکی از کسبه به خبرنگار می‌گوید: این افراد با آتش زدن لاستیک ها در خیابان اصلی ترافیک ایجاد کردند و مانع تردد خودروها برای بارگیری شدند.

ماجرای اعتصاب در بازار آهن تهران چه بود؟

این کسبه در ادامه گفت: با حضور ماموران انتظامی اغتشاشگران به داخل بازار حمله کردند و ماموران هم به دنبال آنها آمدند، که حدود یک ساعت بعدش اوضاع مجدد آرام شد. تعدادی خودرو هم توسط آشوبگران تخریب شد.

ماجرای اعتصاب در بازار آهن تهران چه بود؟

آهن فروش دیگری گفت: آشوبگران از کسبه خواستند که همراهی کنند که کسبه همراه نشدند؛ با حضور ماموران آنها به داخل بازار فرار کردند و ماموران مجبور شدند گاز اشک آور استفاده کنند که ما برای یکی دو ساعت مجبور شدیم مغازه را ببندیم.

ماجرای اعتصاب در بازار آهن تهران چه بود؟

در همین رابطه حمیدرضا رستگارپور رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران گفت: کسبه و بازاریان هیچ استقبالی از اغتشاشگران نداشتند و نخواهند داشت. امروز تا ساعت ۱۱ بازار به طور عادی فعال بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران در تشریح اتفاقات امروز بازار آهن بیان کرد: بلوار بهار به طور عادی چون محل تردد خودروهای زیادی است که برای بارگیری به بازار مراجعه می کنند لذا اغتشاشگران از این فرصت سوء استفاده کرده و و ایجاد ترافیک سعی در ایجاد التهاب در بازار را داشتند.

رستگارپور ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی، اغتشاشگران به داخل بازار آهن فرار کردند، ماموران به ناچار برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده کردند که کسبه با خاطر حضور آشوبگران و انتشار گاز اشک آور برای ساعاتی برای حفظ تجهیزات خود مجبور به بستن مغازه ها شدند.

وی تاکید کرد: این افراد دقیقا هدایت شده وارد بازارها شدند و کسبه استقبالی از آنها نکردند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->