زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همه آن چه که می‌خواهید درباره «آواتار ۲» بدانید + تریلر

  • کد خبر: ۱۳۵۶۲۶
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
همه آن چه که می‌خواهید درباره «آواتار ۲» بدانید + تریلر
فیلم سینمایی آواتار ۲ با نام مسیر آب Avatar: The Way of Water از ۱۶ دسامبر در سینما‌های آمریکا اکران خود را آغاز می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم‌های آواتار قرار است تا سال ۲۰۲۸ تولید و نمایش آن ادامه داشته باشد و اگر فیلم مدعی دیگری نباشد، عنوان پرفروش‌ترین مجموعه را تا ابد به‌نام خود می‌زند.  

 



این فیلم محصول کمپانی قرن بیستم است. فیلمی که بعد از قسمت اول آن ۱۲ سال می‌گذرد. آواتار ۱ با بودجه ۲۳۷ میلیون دلار از سال ۲۰۰۹ تا به امروز توانسته نزدیک به ۳ میلیارد دلار فروش بکند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را به نام خود کند. بعد از این فیلم انتقام‌جویان عنوان پرفروش‌ترین فیلم را از آن خود کرد و البته در دوران کرونا با اکران دوباره در سینما‌های جهان ابتدا رکورد آواتار را زد، اما با اکران دوباره آواتار در سینما‌های چین رکورد را پس گرفت و بار دیگر عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را مال خود کرد.

تولید فیلم آواتار ۲ از سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شد و تا ماه‌های اخیر ادامه داشت. بودجه این فیلم ۲۵۰ میلیون دلار است. نگارش بسیار دشوار قسمت‌های متوالی این فیلم خصوصا قسمت چهارم از دلایل اصلی تعویق در تولید و اکران فیلم است. البته این پروسه به دوران همه‌گیری کرونا رسید و باعث شد که بار دیگر مراحل تولید فیلم به تأخیر بخورد.

جیمز کامرون کارگردان فیلم در مصاحبه‌ای به نیویورک تایمز به نگرانی‌های خود درباره ساخت فیلم اشاره می‌کند که مدت زمان زیادی طول کشید و اینکه بعد از ۱۲ سال قسمت دوم را ساخته است. اما وقتی تیز فیلم منتشر شد ۱۴۸ میلیون بار دیده شد که باعث تمام شدن نگرانی‌های این کارگردان شد.

داستان فیلم آواتار در ادامه فیلم قبلی است: جیک سالی با خانواده تازه‌ای که در سیاره پاندورا تشکیل شده‌اند زندگی می‌کند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود باز می‌گردد، جیک باید با نی‌تیری و ارتش نژاد ناوی برای محافظت از سیاره‌شان همکاری کند.

آن‌ها در این فیلم خانواده چند نفره‌ای دارند که در آن یک انسان با نام مستعار عنکبوت را به میان خود راه داده‌اند و جیک آن را به فرزندخواندگی قبول کرده است اگرچه نی‌تیری با این کار مخالف است.

هر فیلم یک داستان مستقل خواهد بود و لاندو می‌گوید که "سفر در هر چهار فیلم یک حماسه مرتبط ایجاد می‌کند".

در این فیلم بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند. بازیگران اصلی آواتار همه با هم در این فیلم قرارداد دارند، بنابراین ستاره‌های جیمز کامرون در فیلم اول بازخواهند گشت. زوئی سلدانا نقش پرنسس ناوی نی‌تیری را بازی خواهد کرد و سم ورثینگتون نیز در نقش جیک سالی، انسان به ناوی تبدیل شده بازخواهد گشت.

اما جالب‌ترین و جدیدترین چهره‌ای که در این فیلم بازی می‌کند، کیت وینسلت است که بعد از فیلم «تایتانیک» دیگر با جیمز کامرون همکاری نداشت. او در این فیلم در نقش یکی از اهالی سیاره پاندورا به نام رونال، رهبر قبیله متکاینا ایفای نقش می‌کند. او در این فیلم برای ۷ دقیقه نفسش را در زیر آب در سینه حبس می‌کند و با این کار رکورد تام کروز را در حبس نفس می‌شکند.

در این قسمت نیز کلنل کواریچ با بازی استیفن لانگ به فیلم باز می‌گردد. او به عنوان شخصیت شرور و منفی فیلم در چهار قسمت بعدی نیز حضور دارد.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به اونا چاپلین از سریال «بازی تاج و تخت» در نقش وارنگ اشاره کرد که گفته می‌شود یک شخصیت مرکزی قوی و پر جنب و جوش است که در هر چهار دنباله ایفای نقش می‌کند.

کامرون امیدوار است که با فیلم جدیدش که با فریم-ریت بالایی دارد و در آخرین ورژن ۳D ساخته شده است، انقلابی در سینما ایجاد کند.

قسمت‌های بعدی نیز در این تاریخ‌ها اکران می‌شود، آواتار ۳ در سال ۲۰۲۴، شماره ۴ در سال ۲۰۲۶ و شماره ۵ در سال ۲۰۲۸ اکران می‌شود و این یعنی چند سال پیاپی اکران یک فیلم که به نظر می‌رسد مجموع فروش آن تا ابد به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما به نام آن باقی بماند.

اسامی فیلم‌ها نیز به این ترتیب است؛ «آواتار: راه آب»، «آواتار: حامل دانه»، «آواتار: سوار تولکون» و «آواتار: جست‌وجو برای ایوا».

کامرون بعداً تأیید کرد که این عناوین بالقوه هستند و از آنجایی که عنوان فیلم اول تأیید شده است، شاید عناوین سه فیلم بعدی نیز همین باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->