قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

نمره قبولی مشهد در شنای جام ولایت

  • کد خبر: ۱۳۶۰۷۷
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
نمره قبولی مشهد در شنای جام ولایت
مسابقات کشوری شنای جام امام‌رضا (ع) با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های شنای سراسری مسافت کوتاه جام ولایت امام‌رضا (ع) با میزبانی شهر مشهد و استخر کارگران به پایان رسید و چهره نفرات برتر این مسابقات مشخص شد؛ پیکار‌هایی که با حضور شناگرانی از سراسر کشور برگزار شد و شناگران در دو روز به آب زدند تا در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با یکدیگر رکورد‌هایی جذاب را برای درخشش به ثبت برسانند. این مسابقات درحالی به میزبانی مشهد برگزار شد که دو روز پیش از آن اردوی تیم‌ملی شنا در رده سنی پانزده تا هفده سال در استخر ملی شهیدحججی مشهد برگزار شده بود و حضور ستاره‌های تیم‌ملی در این رقابت‌ها بر جذابیت‌ها و حساسیت‌های آن افزوده بود.

۱۸ تیم، ۱۸ ماده

هجده تیم از سراسر کشور در رقابت‌های شنای جام ولایت حضور داشتند که در هجده ماده با یکدیگر رقابت کردند. حسین گرایلی، رئیس هیئت‌شنای خراسان‌رضوی در این‌باره به شهرآراورزشی گفت: «رقابت‌ها علاوه بر هجده ماده انفرادی، در دو ماده هم به‌صورت تیمی برگزار شد. مواد ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی و ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی موادی است که به‌صورت تیمی برگزار شد.» وی افزود: «رقابت‌های مسافت کوتاه در ایران کم برگزار می‌شود. استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد بیشتر برگزارکننده این مسابقات است.» گرایلی یادآور شد: «این مسابقات حکم انتخابی تیم‌ملی را نداشت، اما به‌هرحال وقتی مربی تیم‌ملی و شناگرانش در آن حضور داشتند، انگیزه‌های خوبی را برای دیگر ورزشکاران به همراه داشت تا خودشان را نشان دهند.»

کیفیت، آنفلوانزا و چند مسئله دیگر

سرمربی تیم‌ملی شنای رده سنی پانزده تا هفده سال که خودش نیز مشهدی است، درباره کیفیت برگزاری این رقابت‌ها گفت: «کیفیت مسابقات خوب بود، اما باید این مسئله را بگویم که مشکل آنفلوانزا و مدرسه برخی بچه‌ها سبب شد تا به مسابقات نیایند، اما به‌هرحال همین هجده تیم هم حضور خوبی داشتند.» مجید مشتاق افزود: «رکورد‌های خوبی ثبت شد و انگیزه‌های خوبی در میان ورزشکاران وجود داشت.»

خیز خراسان برای دهمین قهرمانی لیگ‌برتر

استان خراسان‌رضوی که میزبان این مسابقات بود، در این تورنمنت با چهار تیم شرکت کرد. تیم استخر شهیدهاشمی‌نژاد، تیم مدرسه شنای قهرمان، تیم موج مشهد و تیم نیشابور تیم‌هایی بودند که به نمایندگی استان در این پیکار‌ها حضور داشتند. مشتاق درباره این مسئله گفت: «تیم شهیدهاشمی‌نژاد تیم اول مشهد بود و سعی شده بود بازیکنان بهتر در آن قرار بگیرند تا این تیم مشهد برای لیگ‌برتر فصل پیش رو محک بخورد. دیگرتیم‌ها هم البته عملکرد خوبی داشتند.» وی افزود: «مشهد تاکنون ۹ دوره قهرمانی لیگ‌برتر را در کارنامه دارد و حالا با این تیم خوب خودش را آماده رقابت‌های لیگ‌برتر می‌کند که قرار است از روز ششم دی مراحلش آغاز شود.» در پایان این رقابت‌ها تیم شهیدهاشمی‌نژاد مشهد قهرمان شد و تیم‌های البرز و نور تهران به‌ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

نتایج انفرادی مشهد در جام ولایت

مسابقات سراسری شنای مسافت‌کوتاه جام ولایت امام‌رضا (ع) با برتری تیم استخر شهیدهاشمی‌نژاد مشهد در سالن کارگران این شهر پایان یافت. در این دوره از مسابقات هجده تیم از سراسر کشور با شرکت بیش از ۱۵۰شناگر به مدت دو روز در دو رده سنی پانزده تا هفده‌سال و بیش از هجده‌سال در هجده ماده انفرادی و دو ماده تیمی با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها تیم استخر شهیدهاشمی‌نژاد مشهدمقدس به‌عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات سراسری رسید و تیم‌های هیئت‌شنای البرز و استخر نور منطقه۶ تهران نیز به‌ترتیب به رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها دست یافتند. از ماده‌های انفرادی در رشته ۲۰۰متر آزاد پانزده تا هفده سال عباس‌زاده و گرشاسپی هردو از هیئت‌شنای استان البرز و نیز سلامتی از استخر شهیدهاشمی‌نژاد مشهد به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رده را کسب کردند.

در رشته ۲۰۰متر آزاد هجده سال و بیش از هجده سال نیز مهمان‌نواز و فریدمهر هردو از استخر هاشمی‌نژاد مشهد و خرمی از هیئت‌شنای نیشابور نیز رتبه‌های برتر این ماده را به دست آوردند. در رشته ۱۰۰متر کرال پشت پانزده تا هفده سال ابوالفضل سام از استخر شهیدهاشمی‌نژاد مشهد، میرسمیعی از هیئت‌شنای استان البرز و نادری از هیئت‌شنای استان مرکزی نیز به‌ترتیب اول تا سوم شدند.

میرمنت‌هایی از استخر نور منطقه۶ تهران و بکیان و قنبرزاده هردو از استخر شهیدهاشمی‌نژاد مشهد به‌ترتیب در رشته ۱۰۰متر کرال پشت بیش از هجده سال رتبه‌های برتر را کسب کردند. در رشته ۵۰متر قورباغه پانزده تا هفده سال نیز مطاعی و میرشاهی هردو از استخر شهیدهاشمی‌نژاد مشهد و هاجری از استخر نور شهر تهران به‌ترتیب مقام‌های نخست تا سوم این رده را به‌دست آوردند.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->