آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است
سرخط خبرها

در ۸ ماه ۷۰۰ افغانستانی بر اثر تصادف جان باخته‌اند

  • کد خبر: ۱۳۶۱۶۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
در ۸ ماه ۷۰۰ افغانستانی بر اثر تصادف جان باخته‌اند
مسئولان اداره ترافیک افغانستان می‌گویند که در ۸ ماه گذشته، ۷۰۰ نفر به علت رویدادهای ترافیکی در سراسر این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این ارقام از سوی ریاست عمومی ترافیک افغانستان همزمان با روز جهانی یادبود از قربانیان رویدادهای ترافیکی منتشر شده است.
 
عبدالودود خیرخواه، یکی از مسئولان اداره ترافیک افغانستان می‌گوید که رویدادهای ترافیکی در افغانستان، نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است.
 
به گفته‌ی وی قربانیان حوادث ترافیکی شامل ۴۵۳ مرد ۷۲ زن و ۱۸۲ کودک بوده‌اند.
 
افغانستان جاده‌ها و خیابان‌های استاندارد با علائم و خط‌کشی‌‌شده ندارد و تصادفات جاده‌ای در بزرگراه‌های این کشور به ویژه تصادف اتوبوس‌های مسافربری پر تلفات و خونین بوده است.
 
مقامات در اداره ترافیک افغانستان می‌گویند که عامل بیشتر این رویدادهای خونین، اتوبوس‌های مسافربری « ۴۰۴، ۵۸۰» و وسایط نقلیه شخصی بوده است.
 
بر بنیاد آمار سازمان ملل متحد، همه ساله حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن در رویدادهای ترافیکی در جهان جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۵۰ میلیون تن دیگر زخمی می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->