استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

روایتی از یک پیروزی فراتر از پیروزی!

  • کد خبر: ۱۳۶۶۷۷
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
روایتی از یک پیروزی فراتر از پیروزی!
ملی پوشان در این بازی علاوه بر آنکه به پیروزی رسیدند، توانستند فوتبالی فراتر از سطح آسیا ارائه بدهند و به اذعان بسیاری، بهترین بازی شان را در ادوار جام جهانی به نمایش بگذارند.

شوت مهلک به قعر دروازه اژدهایان نشست تا ایران، سومین پیروزی تاریخ فوتبالش در جام‌های جهانی را جشن بگیرد؛ جشنی که از فریاد پای گیرنده‌های تلویزیونی آغاز و به خیابان‌های شهر کشیده شد.

واقعیت آن است که این برد از چند نظر فراتر از یک پیروزی ساده در مستطیل سبز بود؛ اول اینکه تیم ملی بعد از شکست سنگین مقابل انگلستان در شرایط بد روحی و روانی بود و این برد حالا ملی پوشان را به جام برگردانده است. ازطرف دیگر این اولین پیروزی ایران در تاریخ جام‌های جهانی با بیش از یک تفاضل گل بود که رقم خورد.

ملی پوشان در این بازی علاوه بر آنکه به پیروزی رسیدند، توانستند فوتبالی فراتر از سطح آسیا ارائه بدهند و به اذعان بسیاری، بهترین بازی شان را در ادوار جام جهانی به نمایش بگذارند. اما آ ‎نچه برای میلیون‌ها ایرانی بیش از همه این‌ها حائز اهمیت است، حال خوبی است که به آن‌ها داده شد. شاهد این ادعا هم جشن خیابانی است که از عصر روز گذشته آغاز شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

تیم ملی فوتبال ایران، فراتر از تمام کشمکش‌های سیاسی و بحث وجدل‌ها در مستطیل سبز فوتبال بازی کرد و توانست برنده میدان باشد؛ پیروزی‌ای که قرار است دست کم برای ساعاتی، حالمان را خوب کند و این چیزی نیست جز معجزه فوتبال، این پدیده بی بدیل اجتماعی که به مدت ۳۰ روز در کوران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میهمان خانه هایمان است، پس بیایید بدون هیچ حرف و حدیثی و فقط با دید کاملا فوتبالی از آن لذت ببریم؛ از یک پیروزی فراتر از پیروزی!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->