برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

سهامداران خرد عجولانه تصمیم نگیرند

  • کد خبر: ۱۳۶۷۲
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
سهامداران خرد عجولانه تصمیم نگیرند
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات بورس طی روز‌های آینده به روال طبیعی برمی‌گردد و سهامداران نباید واکنش‌های لحظه‌ای داشته باشند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدمهدی ناسوتی فرد ضمن ابراز تاسف از شهادت سردار سلیمانی، گفت: واقعه روزگذشته و شهادت سردار سپاه قلب مردم را به درد آورده و همه ملت ایران داغدار این اقدام تروریستی کرده است.

وی افزود: امروز به عنوان نخستین روز پس از این واقعه تروریستی، بازار سرمایه واکنش شدیدی نشان داد که البته طبیعی بود، اما شرکت‌های حقوقی بازار با ممانعت از رفتار‌های هیجانی کنترل معاملات را در دست گرفتند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: تحولات سیاسی همیشه عواقبی در بازار‌ها به همراه دارد، اما سهامداران بورسی از ریسک این بازار آگاهند و باید بدانند هر گونه رفتار هیجانی یا خرید و فروش‌های غیر منطقی در این وضعیت منجر به زیان آن‌ها خواهد شد.

ناسوتی فرد اظهار کرد: شرایط سیاسی پیش آمده غیر قابل پیش بینی است، اما بازار سرمایه طی روز‌های آینده قطعا روال طبیعی گذشته را در پیش خواهد گرفت، بنابراین سهامداران بدانند که تشکیل صف‌های فروش در مقطع فعلی به ضرر آن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه گریز از بازار فکری عقلانی نیست، گفت: سیستم بازار سرمایه به این صورت است که هر سهامداری نباید با هر تحول سیاسی یا اقتصادی واکنش شدید مبنی بر فروش و خروج از بورس داشته باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اقتصاد بیش از پیش درگیر نوسانات سیاسی خواهد شد یا خیر؟ بیان کرد: بازگشت تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی از سوی آمریکا در دو سال گذشته تاثیر خود را گذاشته است و شاهد آن بودیم که فرصت‌ها جایگزین این تحریم شد، به عقیده بنده آمریکا دیگر نمی‌تواند تاثیر چندانی در اقتصاد بگذارد و کنترل اوضاع در دست خودمان است.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->