کیان در مدار قعر جدول

  • کد خبر: ۱۳۶۸۷۳
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کیان در مدار قعر جدول
هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال با یک باخت دیگر برای خراسان همراه بود

مژده رنگیان  | شهرآرانیوز؛ هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال زنان چهارمین شکست را برای نماینده خراسان‌رضوی به همراه داشت. کیان نیشابور با این باخت در بین سه تیم انتهای جدولی قرار گرفت.
لیگ‌برتر فوتبال زنان دیروز با انجام چهار دیدار به‌طور هم‌زمان آغاز شد. پیش از شروع مسابقات، تیم زارع‌باتری سنندج از رقابت برابر خاتون بم انصراف داد تا در پنج هفته گذشته دومین‌بار باشد که تیم‌های پایین‌جدولی از حضور برابر مدافع عنوان قهرمانی انصراف می‌دهند. پیش از این بادرود نیز در هفته نخست رقابت‌ها از سفر به کرمان و دیدار با خاتون انصراف داده بود.

حرکت نزولی کیان

تیم کیان نیشابور که دومین سال حضورش در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند، در چهار هفته گذشته سه شکست و یک پیروزی را کسب کرده بود و با اعتبار همان سه امتیاز در میانه جدول جای داشت. پس از دیدار دشوار هفته گذشته کیان مقابل سیرجان، این تیم دیروز در خانه میزبان پالایش گاز ایلام بود. ایلامی‌ها نسبت به کیان فقط یک تساوی بیشتر داشتند و باید دیداری برابر انجام می‌شد، اما در این بازی پالایشی‌ها با بازیکنان جوان و بومی‌شان در این فصل از رقابت‌ها تیم خوبی نشان دادند و در نیمه نخست این دیدار و در بیست دقیقه موفق شدند چهار بار پیاپی توسط روژین تمتریان (۲ بار)، طاهره آزادی و سمیه خرمی دروازه کیان نیشابور را باز کنند. کیان در نیمه دوم مانع گل‌زنی بیشتر شد، اما این دیدار با همان نتیجه ۴بر ۰ به پایان رسید.
پیروزی پرگل پالایش گاز ایلام برابر کیان نیشابور تیم برنده را به رده پنجم برد و درمقابل کیان با فقط سه امتیاز به رده هشتم جدول ده‌تیمی سقوط کرد. کیان و یازدهم آذر با تیم زارع‌باتری سنندج خارج از خانه بازی دارد.

سیرجان همچنان در صدر

شهرداری سیرجان، تیم صدرنشین جدول، برای حفظ جایگاهش در تهران به مصاف بادرودی رفت که با صفر امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد. شاگردان جهان‌نجاتی در دقیقه۹ این دیدار توسط گل‌زن همیشگی‌شان، افسانه چترنور، دروازه بادرود را باز کردند و با همین گل نیمه نخست را به پایان رساندند. در نیمه دوم نیز این تیم دو بار دیگر توسط ملیکا متولی مدافع پیش‌تاخته و ملی‌پوش و همچنین گل‌به‌خودی بازیکن بادرود، دروازه این تیم را باز کرد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم و سیزده امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

تقابل شاگرد و استاد به سود ایراندوست

نبرد شاگردان سارا قمی در پیکان و شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان، نبرد شاگرد و استاد لیگ‌برتر زنان ایران بود. قمی که در ملوان سال‌ها تحت هدایت مریم ایراندوست بوده است، دیروز در مصافی پایاپای از مربی پیشینش میزبانی کرد. شاگردان ایراندوست در این دیدار یک‌بار در دقیقه۱۹ از حریف جوانشان عقب افتادند، اما در ادامه با گل هاجر دباغی در وقت‌های اضافه نیمه نخست بازی را به تساوی کشاندند. سپاهانی‌ها، اما به تساوی راضی نبودند و برای ماندن در رقابت قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند که با تداوم حملاتشان سرانجام در دقیقه۸۴ توسط مرضیه نیکخواه یک‌بار دیگر دروازه پیکان را باز کردند تا همچنان با دوازده امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشته باشند.

ملوان در تعقیب قهرمانان

چهار پیروزی و فقط یک شکست حاصل تلاش بی‌وقفه شاگردان معصومه جهانچی در پنج هفته گذشته از لیگ‌برتر زنان بوده است. ملوانی‌ها در دیدار با ایساتیس فارس توسط فهیمه ارزانی در دقیقه۹ به گل رسیدند و تا پایان این دیدار نیز موفق به حفظ این نتیجه شدند تا در هفته پنجم اختلاف امتیاز آن‌ها با صدر جدول فقط یک امتیاز باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->