قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها
آسیاب به نوبت!

کالدرون در حال تبدیل شدن به استراماچونی جدید

  • کد خبر: ۱۳۶۹۱
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
کالدرون در حال تبدیل شدن به استراماچونی جدید
کالدرون دیروز پستی در اینستاگرام خود نوشت: «بعد از یک هفته، باشگاه هنوز هیچ اقدامی انجام نداده است. ۲ روز به شروع تمرینات باقی مانده، اما متأسفانه هنوز هیچ پیشرفتی حاصل نشده است».
درحالی‌که وضعیت باشگاه استقلال بعد از تمام‌شدن ماجرای استراماچونی رو به ثبات است، پرسپولیس همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، در حال ورود به فاز بحران است؛ به‌طوری‌که شاید در زمان شروع دوباره لیگ حتی اوضاعی بدتر از آبی‌ها داشته باشد. موضوع نیامدن کالدرون اندک‌اندک جدی شده است. 

اختلافات مدیریتی، بلای جان سرخ‌ها
انصاری‌فرد از معدود مدیرعاملانی است که عضو هیئت‌مدیره نیست و همین مسئله باعث تنش‌های زیادی در باشگاه پرسپولیس شده است. هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای بدون حضور مدیرعامل برگزار کرد و در این جلسه رسول‌پناه، رئیس هیئت‌مدیره، عنوان کرده است که با توجه به وضعیت موجود شاید کالدرون به ایران نیاید و انصاری‌فرد باید شرایط را برای بازگشت سرمربی آرژانتینی فراهم کند. این جلسه تقریبا مخفیانه بدون حضور مدیرعامل به شایعات و حاشیه‌ها دامن زده و پرسپولیس را به بحران نزدیک کرده است. یکی از چالش‌های بزرگ این‌روز‌های باشگاه پرسپولیس اختلافات شدید در سطح مدیریتی است. چیزی که برای همه عیان شده اختلاف نظر شدید بین اعضای هیئت‌مدیره و محمدحسن انصاری‌فرد است. مدت‌هاست که شنیده می‌شود اختلافات شدیدی بین طرفین وجود دارد و الان دود این اتفاقات مستقیم به چشم پرسپولیس و هوادارانش می‌رود. حتی گفته شده تکلیف نامعلوم بازگشت کالدرون هم بی‌ربط به این اختلاف‌ها نیست. منابع غیررسمی اعتقاد دارند کالدرون که با انصاری‌فرد و برخی اطرافیان او به شدت به مشکل خورده به سِمت هیئت‌مدیره رفته و همسو با سیاست‌های هیئت مدیره و نه انصاری‌فرد حرکت می‌کند! این حاشیه‌ها به علاوه مشکلات مالی شدید و بن‌بست نقل و انتقالاتی باعث شده تا پرسپولیس حدود ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات کاملا بلاتکلیف باشد. گزینه‌های داخلی پرسپولیس هیچ‌کدام به نتیجه نرسیده‌اند و منابع مالی برای بازیکنان خارجی وجود ندارد.

سکوت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات
در حالی که همه هواداران منتظر بودند که با شروع رسمی فصل نقل‌وانتقالات زمستانی، پرسپولیس حضور پرقدرتی در این بازار داشته باشد، اما تا امروز که کمتر از ۱۰ روز تا پایان نقل‌وانتقالات مانده است، هیچ حرکتی از باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات شاهد نبودیم. حتی درحالی‌که انصاری‌فرد وعده داده بود بعد از تعطیلات کریسمس یک مهاجم خارجی به پرسپولیس می‌آید، این اتفاق هم تا امروز رخ نداده است. در کنار این مسئله، پرسپولیس در جذب بازیکن داخلی هم ناکام بوده و هیچ‌کدام از بازیکنان مد نظر پرسپولیس در بازار داخلی هم جذب نشدند. البته در این شرایط تغییر موضع عجیب کالدرون هم کم تأثیر نیست. کالدرون که بعد از افتضاح جونیور بار‌ها اعلام کرده بود دست‌کم ۲ مهاجم خوب خارجی می‌خواهد، بعد از بازی آخر با نساجی تغییری ۱۸۰‌درجه‌ای در حرف‌هایش داد و گفت که بازیکن خارجی نمی‌خواهد! هرچه هست پرسپولیس درحالی‌که برای ادامه موفقیت‌هایش در نیم‌فصل دوم و البته حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به تقویت‌شدن نیاز دارد، عملا سکوت کرده و باعث نگرانی هوادارانش شده است. کالدرون هم نه پولش را گرفته و نه شروطش ازجمله کنارگذاشتن چند نفر از مجموعه تیم و باشگاه برآورده شده است. مشکلات میان او و انصاری‌فرد هم به قوت خودش باقی است. قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با وجود تمام این مشکلات در مصاحبه‌ای عنوان کرد که انصاری‌فرد هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی ندارد و خواسته او ادامه کار با کالدرون است. با این حال مشخص نیست که با کدام نشانه مثبتی پرسپولیسی‌ها باید در انتظار بازگشت سرمربی‌شان باشند. همه اتفاقات به‌ویژه مصاحبه‌های ناامیدکننده رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس و همچنین استعفای عرب در اعتراض به حمایت‌نشدن سرمربی تیم نشان می‌دهد که اوضاع در اردوگاه قرمز‌ها حتی بدتر و بحرانی‌تر از آبی‌هاست.

انصاری‌فرد: با روحیاتی که از کالدرون سراغ داریم او برمی‌گردد
محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اعتقاد دارد گابریل کالدرون به ایران بازمی‌گردد و مراحل آماده‌سازی سرخ‌پوشان را مجددا زیرنظر می‌گیرد. مدرعامل سرخ‌ها گفت: با روحیاتی که از کالدرون سراغ داریم ایشان بازمی‌گردد. کالدرون و بازیکنان نهایت همکاری را با باشگاه داشته‌اند. این مسئله را بار‌ها اعلام کرده‌ایم و باز هم به آن تأکید می‌کنیم. هواداران هم به این مسائل توجه می‌کنند. آن‌ها حمایت همه‌جانبه‌ای از تیم و به ویژه کالدرون داشته‌اند و دارند که پاسخی به زحمات و همراهی ایشان است. وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: استراتژی و دغدغه بنده و مجموعه باشگاه حل مشکلات و فعالیت کالدرون و بازیکنان در آرامش است. ما در طول فصل حسب وظیفه حامی سرمربی تیم بودیم و باوجود افزایش هزینه‌های باشگاه، بدهی‌های سنگین و هزینه‌شدن بخشی از درآمد‌های این فصل سعی کردیم با جذب حامیان مالی جدید و همراهی اسپانسر‌های قبلی پرداختی‌های تیم را به ۳۰ درصد برسانیم تا آرامش در تیم حاکم باشد، اما این آرامش حاصل نشد مگر با همراهی کالدرون که حق و حقوقش پرداخت نشده است و همچنین بازیکنان که از فصل گذشته طلب دارند. ما سخت می‌کوشیم چالش‌ها را حل کنیم و حتی به دنبال قرض گرفتن از دوست و آشنا هستیم. ان‌شاءا... با کمی صبر چالش‌ها حل می‌شود. هواداران عزیز هم صبور باشند.

اردو، تنهانکته مثبت پرسپولیس
در این بلبشو تنها نکته مثبت پرسپولیس مشخص بودن اردوی زمستانی این تیم است. اگر ناگهان این اردو لغو نشود قرار است از چهارشنبه ۱۸ دی پرسپولیسی‌ها به قطر بروند و در کمپ الشحانیه اردوی زمستانی خود را برگزار کنند. به غیر از برنامه اردو که مشخص است پرسپولیس هیچ نکته امیدوارکننده‌ای در نیم‌فصل ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->