صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری
سرخط خبرها

ماجرای شکستن دو پای «جفری دین مورگان» در پروژه «مردگان متحرک»

  • کد خبر: ۱۳۶۹۱۹
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
ماجرای شکستن دو پای «جفری دین مورگان» در  پروژه «مردگان متحرک»
 جفری دین مورگان بازیگر نقش نیگان در مجموعه «مردگان متحرک» گفت: در حین فیلمبرداری فصل آخر هر دو پایم شکست اما به دلیل تعهدی که داشتم نتوانستم آن‌ها را جراحی کنم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جفری دین مورگان به دلیل ایفای نقش نیگان در مجموعه تلویزیونی پسارستاخیزی مردگان متحرک - The Walking Dead به شهرت رسید.

نیگان ممکن است در این مجموعه از چند خراش جان سالم به در برده باشد اما جفری دین مورگان کاملا سالم نرفته است.

مورگان که دو بار توسط مجله پیپل جزو صد مرد زنده جذاب انتخاب شده، در گفت و گو با اینسایدر گفت که با شکستگی خط مو در هر دو پا مواجه شد و اکنون نمی‌تواند به خاطر برنامه‌اش تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گفته او، در ابتدا با یک شکستگی خط مو مواجه شد که این وضعیت بعدا بدتر شد. مورگان می گوید مابین این مجموعه و مجموعه جدید شهر مرده قرار بود پاهایم را جراحی کنم و حدود سه ماه وقت داشتم. برای تیزر تبلیغاتی به اسپانیا رفتم که در آنجا به دلیل بیماری فتق مجبور به عمل جراحی آن شدم و نتوانستم پاهایم را جراحی کنم.

این نخستین بار نیست که مورگان چنین حادثه‌هایی را می‌بیند. بینی او در حین فیلمبرداری فصل هشت مردگان متحرک توسط اندرو لینکلن شکست.

مردگان متحرک، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر ترسناک پسارستاخیزی است که بر پایه کتاب کمیک به همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->