سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور کودکان نابغه‌ ایران چرتکه انداختند رشته «هوش مصنوعی» برای دوره دوم متوسطه ایجاد می‌شود والدین چطور می‌توانند بر استفاده فرزندانشان از کنسول پلی‌استیشن نظارت کنند؟ نتیجه تحقیقات جدید: سرعت پیرشدن سلول‌های بنیادی انسان در فضا افزایش می‌یابد کابل شارژ هم از جعبه ایرپاد پرو ۳ حذف شد! آیفون ۱۷ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل، رونمایی شد + مشخصات و قیمت اپل از آیفون ۱۷ پرو رونمایی کرد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟

  • کد خبر: ۱۳۷۱۶۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟
گوگل در رویداد جدیدی اعلام کرد ۶۰ درصد از مطالبی که در اینترنت موجودند، تکرار‌ی‌اند. موتور جست‌و‌جوی این شرکت روی خوشی به مقالات تکراری نشان نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، دسترسی اکثر ساکنان کره‌ی زمین به اینترنت اتفاق مثبتی است. اینترنت بستری برای درآمدزایی و ارتباط با بقیه فراهم می‌کند. تعداد قابل توجهی از مطالبی که در اینترنت می‌بینیم تکراری‌اند (خصوصا در رسانه‌های ایرانی) و گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین و پراستفاده‌ترین موتور جست‌و‌جو، جزئیات جالبی در این زمینه منتشر کرده است.

براساس نوشته‌ی گیزچاینا، گوگل رویدادی در سنگاپور برگزار کرد و گفت ۶۰ درصد از کل محتوا‌هایی که در اینترنت وجود دارد، تکراری هستند. گوگل این دسته از محتوا‌ها را این‌گونه تعریف می‌کند: «محتوای تکراری به‌طور عمومی بلوک‌های راهبردیِ محتوایی در داخل یا بین دامنه‌ها هستند که یا کاملاً با محتوایی دیگر برابرند یا به‌طور واضح با آن شباهت دارند.»

وب‌سایت‌هایی که روی سئو تمرکز ویژه‌ای دارند، باید از نوشتن مطالب تکراری خودداری کنند. گوگل توجه ویژه‌ای به این موضوع نشان می‌دهد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->