راکستار سیستم حمل سلاح GTA 6 را با الهام از یک بازی دیگرش متحول می‌کند وزیر ارتباطات: استفاده ۸۰ درصد مردم از فیلترشکن یعنی باید در سیاست فیلترینگ بازنگری کنیم واتس‌اپ دسترسی چت‌بات‌های عمومی به پلتفرمش را ممنوع می‌کند رونمایی از نسل سوم ربات‌های هوشمند پست | جهشی در هوشمندسازی زیرساخت‌های لجستیکی ایران تأثیر منفی چت‌بات‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی بر بازدیدهای ویکی‌پدیا کشف شگفت‌انگیز آب سنگین در نزدیکی یک ستاره جوان موشک تاماهاک چیست؟ + تاریخچه، انواع و ویژگی‌های موشک کروز Tomahawk پروژه ملی استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تامین برق آغاز شد اپل بند جدید Dual Knit را برای راحتی بیشتر کاربران ویژن پرو رونمایی کرد سامسونگ از بزرگ‌ترین نمایشگر LCD آمریکا رونمایی کرد درس‌هایی از جیتکس ۲۰۲۵ درباره امنیت و حاکمیت هوش مصنوعی اسفنج ژلاتینی، نوآوری محققان ایرانی در درمان‌های دندان‌پزشکی جزئیات بارش شهابی جبّاری در شامگاه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ شهرداران شهرهای زیارتی کشور «سند راهبردی یکپارچه» امضا می‌کنند اضافه‌شدن دایرکت و چت گروهی به ChatGPT گوشی رباتیک آنر: موبایلی متفاوت که مشابهش را جایی نمی‌بینید + فیلم ایلان ماسک از ماهواره‌های اینترنتی جدید «استارلینک V۳» رونمایی کرد اپل برای سیزدهمین سال پیاپی در صدر ارزشمندترین برند‌های جهان ایستاد! لنوو کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ «Blade ۷۰۰۰ P» را معرفی کرد + مشخصات و قیمت GTA ۶ و تحولات بزرگ راک‌استار؛ از تاریخ انتشار تا فناوری‌های تازه در وایس سیتی آیپد پرو M5 معرفی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟

  • کد خبر: ۱۳۷۱۶۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟
گوگل در رویداد جدیدی اعلام کرد ۶۰ درصد از مطالبی که در اینترنت موجودند، تکرار‌ی‌اند. موتور جست‌و‌جوی این شرکت روی خوشی به مقالات تکراری نشان نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، دسترسی اکثر ساکنان کره‌ی زمین به اینترنت اتفاق مثبتی است. اینترنت بستری برای درآمدزایی و ارتباط با بقیه فراهم می‌کند. تعداد قابل توجهی از مطالبی که در اینترنت می‌بینیم تکراری‌اند (خصوصا در رسانه‌های ایرانی) و گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین و پراستفاده‌ترین موتور جست‌و‌جو، جزئیات جالبی در این زمینه منتشر کرده است.

براساس نوشته‌ی گیزچاینا، گوگل رویدادی در سنگاپور برگزار کرد و گفت ۶۰ درصد از کل محتوا‌هایی که در اینترنت وجود دارد، تکراری هستند. گوگل این دسته از محتوا‌ها را این‌گونه تعریف می‌کند: «محتوای تکراری به‌طور عمومی بلوک‌های راهبردیِ محتوایی در داخل یا بین دامنه‌ها هستند که یا کاملاً با محتوایی دیگر برابرند یا به‌طور واضح با آن شباهت دارند.»

وب‌سایت‌هایی که روی سئو تمرکز ویژه‌ای دارند، باید از نوشتن مطالب تکراری خودداری کنند. گوگل توجه ویژه‌ای به این موضوع نشان می‌دهد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->