ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

آخرین وضعیت ابوالفضل پورعرب پس از بستری‌شدن در بیمارستان

  • کد خبر: ۱۳۷۱۹۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
آخرین وضعیت ابوالفضل پورعرب پس از بستری‌شدن در بیمارستان
چندی پیش خبر رسید ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چندی است در بیمارستان بستری شده و انتشار تصویرِ او روی تخت بیمارستان، بسیاری از علاقه‌مندانش را ناراحت کرده است. 

او به گفته خودش در جریان ساختِ فیلم مستند- داستانی به نام «سگ» که کارگردانی‌اش را نیز برعهده داشت در محل تصویربرداری به دلیل حادثه‌ای، از ناحیه پا، زخمی می‌شود و به دلیل همین جراحت، پاهایِ او دچار عفونت می‌شوند. درمان برای کنترلِ عفونت پایِ آقای بازیگر در حال پیگیری است. 

البته خبرنگار تسنیم این موضوع را پیگیری کرد که ابوالفضل پورعرب از بیمارستان مرخص شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد درمان زخم و کنترلِ عفونت پایِ پورعرب در منزل دنبال می‌شود و او برای گرفتنِ آزمایش‌هایی امروز دوباره به بیمارستان مراجعه کرده است. 

خوشبختانه وضعیت جسمی این بازیگر سینما و تلویزیون رو به بهبود است و جای نگرانی نیست. اما برای بازگشت به صحنه هنر، بایستی دوره درمان تکمیل شود.

پورعرب بعد از آخرین حضورِ خود با «چند می‌گیری گریه کنی ۲» در سینماهای کشور، پیشنهادهای دیگری هم داشته که احتمالاً بعد از پایان رسیدن دوران نقاهت، شاهد کارهای دیگری از این بازیگر سینما و تلویزیون روی پرده نقره‌ای باشیم. 
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->