برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

آغاز اکران «رهایی» ویل اسمیت در سینما

  • کد خبر: ۱۳۷۳۰۷
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
آغاز اکران «رهایی» ویل اسمیت در سینما
فیلم رهایی با بازی «ویل اسمیت» روز جمعه در سینماهای منتخب به صورت محدود اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رهایی - Emancipation که نخستین بار در ۱ اکتبر ۲۰۲۲ در واشینگتن، دی. سی نمایش داده شد پس از اکران محدود سینمایی در روز دوم دسامبر یک هفته بعد به صورت آنلاین از طریق اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد.

این فیلم اکشن و دلهره‌آور داستان برده‌ای به نام پیتر را روایت می‌کند که پس از شلاق خوردن تا حد مرگ، از مزرعه‌ای در لوئیزیانا از دست شکارچیان سنگدل فرار کرده و به سمت ایالات متحده شمالی می‌رود و در آنجا به ارتش اتحادیه می‌پیوندد.

اسمیت در این فیلم نقش یک برده فراری را بازی می‌کند که بر اساس رویدادهای واقعی، انتشار عکس‌هایی از عمق جراحت‌های ناشی از شلاق‌های شدید بر پشت او، بی‌رحمی شدید برده‌داری را به نمایش گذاشت.

رهایی بر اساس داستان واقعی یک برده فراری به نام گوردون ساخته شده است.

ویل اسمیت در گفت و گویی با دیلی شو با تروور نواه - The Daily Show With Trevor Noah، درباره ایفای این نقش، بردگی آمریکایی را یکی از وحشیانه‌ترین جنبه‌های تاریخ بشریت عنوان کرده و گفته درک میزان ظلم و ستمی که انسان روا می‌دارد، دشوار است.

اسمیت می‌گوید دخترم از من پرسید: «بابا، آیا واقعاً هنوز هم به ساخت فیلم برده دیگری نیاز هست؟ گفتم: «دیبی، بهت قول می‌دم، فیلم برده نخواهم ساخت. این یک فیلم آزادی است.»

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->