پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز!
سرخط خبرها

جعفری: می‌خواهیم جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم | فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم عملکرد متفاوتی خواهد داشت

  • کد خبر: ۱۳۷۴۸۲
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
جعفری: می‌خواهیم جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم | فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم عملکرد متفاوتی خواهد داشت
بازیکن فرش‌آرای مشهد گفت: بازیکنان همدل شده‌اند تا هواداران در ادامه فصل یک فرش‌آرای دیگری از تیم ما ببیند. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل فصل جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، بهمن جعفری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت فرش‌آرا پیش از دیدار با کراپ الوند بیان کرد: بازیکنان همدل شده‌اند تا با یک بازی خوب از کراپ امتیاز بگیریم. تاکنون در هیچ دیداری عملکرد بدی نداشته‌ایم و فقط با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده‌ایم. بازیکنان اگر تلاش بیشتری داشته باشند قطعا در پایان فصل رتبه بهتری کسب خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیروزی ۳ بر صفر فرش‌آرا مقابل فولاد زرند در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال گفت: خداراشکر نیم‌فصل دوم را همانند نیم‌فصل نخست با برد آغاز کردیم. متاسفانه در نیم‌فصل نخست بدشانسی آوردیم و بازی‌هایی را که می‌توانستیم با پیروزی پشت‌سر بگذاریم را از دست دادیم. در نیم‌فصل دوم تلاش بیشتری خواهیم کرد تا فصل را با رتبه بهتری به پایان برسانیم.

جعفری تصریح کرد: فرش‌آرا در نیم‌فصل نخست نتوانست امتیازات لازم را جمع کند. در نیم‌فصل نخست ۳ بازی برده را با باخت جایگزین کردیم، اما بازیکنان همدل شده‌اند تا هواداران در ادامه فصل یک فرش‌آرای دیگری از تیم ما ببیند. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل فصل جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->