ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

حملات توپخانه‌ای ترکیه به خانه‌های شهروندان سوری+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۷۷۶۵
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
حملات توپخانه‌ای ترکیه به خانه‌های شهروندان سوری+ جزئیات
منابع رسانه‌ای از حملات توپخانه‌ای مجدد ارتش ترکیه به مناطق مسکونی در حومه حسکه و وارد شدن خسارت به منازل شهروندان سوری ساکن این مناطق خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که ترکیه بار دیگر شهرک «ابو راسین» و روستا‌های اطراف آن در حومه شمالی حسکه را با حملات توپخانه‌ای هدف قرار داد.

منابع محلی در شهرک ابو راسین در این باره گفتند: نیرو‌های اشغالگر ترکیه و مزدوران تروریست آن‌ها مستقر در روستا‌های «عنیق الهوی»، «الداودیه»، «الربیعات»، «النویحات»، «حرمله»، «داد عبدال» و «الدرداره» در اطراف شهرک ابو راسین را هدف قرار دادند.

این منابع افزودند: تجاوزات ترکیه به شهرک ابو راسین طی ساعات گذشته خسارات زیادی به منازل و اموال شهروندان سوری وارد کرده و باعث وحشت و ترس مردم شده است.

این منابع همچنین گزارش دادند که حملات ترکیه به این منطقه شهروندان سوری را دچار وحشت کرده و آن‌ها درحال ترک خانه‌هایشان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->