تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود
سرخط خبرها

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره وان از نظر مسافران

  • کد خبر: ۱۳۷۹۶۳
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
  • ۱
معرفی بهترین هتل های 3 ستاره وان از نظر مسافران
برای آنکه سفری ارزان و اقتصادی را به یکی از شهرهای ترکیه تجربه کنید، وان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

گزارش آگهی

برای آنکه سفری ارزان و اقتصادی را به یکی از شهرهای ترکیه تجربه کنید، وان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. با توجه به اینکه شهر وان از نزدیکترین شهرهای ترکیه به ایران است، به‌راحتی می‎توانید با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی به این شهر سفر کنید و هزینه‌ سفرتان را تا حد زیادی کاهش دهید. اما با هر وسیله نقلیه‌ای که به این شهر سفر کنید، به هتلی با امکانات رفاهی مناسب برای اقامت نیاز خواهید داشت. خوشبختانه شهر وان هتل ‌های متنوع زیادی دارد که نیازهای طیف گسترده‌ای از مسافران را برآورده می‌کنند. در این مطلب قرار است تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره وان را به شما معرفی کنیم که در کنار قیمت مناسب، خدمات رفاهی خوبی را هم به مسافران خود عرضه می‌کنند. با ما همراه باشید.

1. هتل توپراک وان | Toprak Hotel

هتل توپراک وان هتلی نوساز و 3 ستاره در قلب شهر وان و محله ایپک یولو است. این هتل که در ژانویه 2019 افتتاح شده، در همین مدت کم هم توانسته رضایت مسافران زیادی را جلب کند و به همین دلیل، از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر وان به‌حساب می‌آید. با رزرو هتل توپراک، از خدماتی مثل بوفه صبحانه رایگان، اینترنت رایگان در اتاق ‌ها و لابی، انبار چمدان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و حتی سال زیبایی هم بهره خواهید برد. علاوه بر این، در اتاق ‌هایی اقامت خواهید داشت که به امکاناتی نظیر روم سرویس 24 ساعته، نظافت روزانه، تلویزیون LCDبا کانال‌های ماهواره‌ای، میز، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و.... مجهز شده‌اند. در صورتی که با خودرو شخصی‌تان به وان سفر کنید، هیچ نگرانی از بابت آن نخواهید داشت؛ این هتل پارکینگی دارد که آن را به رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد. خرید مواد غذایی به‌صورت رایگان از دیگر امکانات جذابی است که با رزرو هتل توپراک از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

2. هتل یاکوت وان | Hotel Yakut

اگر دوست دارید اقامتی دلچسب و راحت را در شهر وان تجربه کنید، رزرو هتل یاکوت را از دست ندهید. این هتل از بهترین هتل های 3 ستاره شهر وان به‌حساب می‌آید و مسافران زیادی از اقامت در آن احساس رضایت داشته‌اند. هتل یاکوت 60 واحد اقامتی دارد که بی‌نهایت دنج و راحت هستند و با مجهزبودن به امکاناتی نظیر تختخواب‌های درجه یک، اینترنت وای فای رایگان، حمام، تلویزیون LCD، نظافت روزانه، میز تحریر، سشوار و غیره، درست به‌اندازه خانه خودتان در آن‌ها احساس راحتی و آرامش خواهید داشت. علاوه بر این، برای آنکه مسافران اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را تجربه کنند، خدمات رفاهی دیگری مانند صبحانه بوفه رایگان، خدمات تهیه تور و بلیط، مینی‌بار رایگان (بعضی اقلام)، آب رایگان، پارکینگ روباز رایگان و... نیز به مسافران عرضه می‌شود.

3. گرند هتل وان | Grand Hotel Van

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره وان از نظر مسافران

ممکن است شما هم مثل بسیاری از مسافران وان با هدف خرید به این شهر سفر کرده باشید. در این حالت باید در هتلی اقامت داشته باشید که نزدیک به مراکز خرید وان قرار گرفته باشد و به‌راحتی بتوانید خریدهای خود را انجام دهید. هتل گرند وان یکی از این هتل‌ ها است که علاوه بر نزدیکی به پاساژها و بازارهای وان در فاصله بسیار کمی از جاذبه های دیدنی شهر قرار دارد و از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در این شهر به‌حساب می‌آید. از جمله امکانات رفاهی هتل که رضایت مسافران زیادی را تاکنون جلب کرده می‌توان به تراس بام، بوفه صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، تلویزیون در لابی و اتاق‌هاف نظافت روزانه و... اشاره کرد.

4. وان سیتی اپارت اوتل | One City Apart Otel

همنشینی صمیمانه راحتی، آرامش و امکانات رفاهی خوب در هتل کوچک وان سیتی اپارت اوتل باعث شده که بسیاری از مسافران در سفر به وان به غیر از این هتل به گزینه دیگری فکر نکنند. علاوه بر امکانات رفاهی بسیار مناسب، این هتل در چند قدمی بسیاری از جاهای دیدنی وان قرار دارد؛ در نتیجه افرادی که با هدف تفریح به شهر وان سفر می‌کنند، با رزرو هتل وان سیتی اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را در این شهر تجربه خواهند کرد. در این هتل راحتی و رضایت شما حرف اول را می‌زند و کارکنان آن مشتاقانه آماده استقبال از مسافران عزیز شهر وان هستند.

5. هتل فوات وان | Hotel Fuat

معرفی بهترین هتل های 3 ستاره وان از نظر مسافران

هتل فوات وان با 27 سال سابقه در زمینه هتلداری، اقامتی راحت در شهر وان را به شما هدیه می‌کند. این هتل که در محله ایپک یولو وان قرار دارد، به منظور رفاه هر چه بیشتر مسافران و ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 2018 بازسازی شده و در حال حاضر با 53 واحد اقامتی خود آماده پذیرایی از مسافران است. از جمله خدمات رفاهی هتل فوات وان می‌توان به صبحانه محلی رایگان، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترنت رایگان، کافی شاپ، خدمات تهیه بلیط و تور، روزنامه رایگان و... اشاره کرد. اتاق ‌های این هتل نیز به امکاناتی مانند تلویزیون، کمد لباس، چای‌ساز، فضای کاری مناسب کار با لپ ‌تاپ، لوازم بهداشتی رایگان و... مجهز هستند.

رزرو بهترین هتل های وان در فلای تودی

شهر وان با جاذبه های تفریحی و مراکز خرید عالی خود همواره یکی از محبوب‌ ترین مقاصد سفرهای خارجی نزد ایرانی‌ ها بوده است. در صورتی که دوست ندارید هزینه زیادی را برای رزرو هتل وان تجربه کنید، هتل های 3 ستاره این شهر گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. در مطلب حاضر تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره وان را به همراه امکاناتشان به شما معرفی کردیم. برای رزرو این هتل ‌ها و خرید بلیط هواپیما وان همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای توی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است و کارشناسان آن به‌صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما عزیزان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
بدرد می خوره ها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->