بدهی به استراماچونی روزگار استقلال را سیاه کرد

  • کد خبر: ۱۳۸۴۸۶
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
بدهی به استراماچونی روزگار استقلال را سیاه کرد
بدهی‌های باشگاه استقلال شرایط را برای این باشگاه سخت‌تر از هر زمان دیگری کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در مورد بدهی خارجی‌های سابق تیم دچار مشکل شده و در مورد بدهی استراماچونی شرایط متفاوت است، زیرا استقلال به پایان مهلت فیفا بسیار نزدیک شده است.

استقلال در حال حاضر از نقل و انتقالات محروم است و اگر نتواند مبلغ هنگفت این مربی را پرداخت کند این محرومیت ادامه دار است و استقلال قطعا تا مدت زیادی نمی‌تواند اقدامی در خصوص خرید و واگذاری بازیکن انجام دهد.

این در حالی است که اخطار نهایی به باشگاه استقلال و علی فتح الله زاده رسیده و به باشگاه اطلاع داده شده که تا پایان مهلت پرداخت بدهی به این مربی زمانی باقی نمانده و مسئولان باید فورا بدهی این مربی را پرداخت کنند.

در همین راستا شنیده می‌شود که باشگاه استقلال در حال تعامل با یک اسپانسر قوی است تا بدهی استرا هر چه سریعتر پرداخت شود و باشگاه از این بدهی خلاص شود.

پیش از این قرار بود فتح الله زاده وام بانکی ۲۰۰ میلیاردی دریافت کند که این اقدام به سرانجام نرسید و در حال حاضر مدیران در پی توافق با اسپانسر جدید هستند که در صورت توافق مبلغ استرا پرداخت می‌شود و در غیر این صورت استقلال به احتمال فراوان از دو پنجره نقل و انتقالاتی دیگر نیز محروم می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->