ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

گفت‌وگوی نماینده آمریکا در امور افغانستان با عبدالله عبدالله

  • کد خبر: ۱۳۸۵۱۷
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
گفت‌وگوی نماینده آمریکا در امور افغانستان با عبدالله عبدالله
نماینده ویژه امریکا برای افغانستان در دیدار با داکتر عبدالله گفت تمامی کشورهای جهان روی آغاز گفتگوهای سیاسی میان مردم افغانستان توافق نظر دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ توماس وست نماینده ویژه امریکا برای افغانستان در زمینه آغاز گفتگوهای صلح میان افغان‌ها با داکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی صلح دولت پیشین افغانستان دیدار کرده است. 

وست در تویترش نوشت تمامی کشورهای جهان روی آغاز گفتگوهای سیاسی میان افغان‌ها توافق نظر دارند.

وست تاکید کرد آغاز گفتگوهای سیاسی ملی در میان مردم افغانستان یک نیاز فوری است.

به گفته او، این گفتگوها باید توسط افغان‌ها و مطابق به خواست آنان انجام شود.

وست همچنین گفت او در مورد افغانستان با مقام‌های وزارت خارجه هند نیز گفتگو کرده است.

این در حالی است که توماس وست پیش از این اعلام کرده بود که برای گفتگو در مورد افغانستان، به جاپان، هند و امارات متحده عربی سفر می‌کند.

او دو روز پیش با دیپلمات‌های جاپانی در مورد افغانستان گفتگو کرده بود و قرار است پس از هند، به امارت متحده عربی برود.

این در حالیست که آمریکا با تنها گذاشتن دولت افغانستان در برابر طالبان و واگذاری کشور بدون تشکیل دولت فراگیر تنها مقصر بحران کنونی افغانستان به شمار می رود.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->