مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

یک برد و ۲ تساوی حاصل کار نمایندگان مشهد در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور

  • کد خبر: ۱۳۸۸۴۹
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
یک برد و ۲ تساوی حاصل کار نمایندگان مشهد در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور
هفته ششم لیگ دسته فوتبال کشور با پیروزی شریعت و تساوی پشتیبانی و نادر مشهد به پایان رسید.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، در چارچوب هفته ششم گروه نخست لیگ دسته ۳ فوتبال کشور تیم پشتیبانی نزاجای مشهد در شاهرود به مصاف کیای قعر جدولی رفت که در پایان به تساوی ۲ بر ۲ مقابل این تیم رضایت داد. برای پشتیبانی علی ملاجردی و علیرضا فقیهان در این دیدار گلزنی کردند.

پشتیبانی نزاجا پس از کسب سومین تساوی خود، ۹ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.پ

نادر مشهد نیز مهمان طاقدیس مازندران بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل نادر را شعیب شناوری به ثمر رساند. نادر مشهد با کسب دومین تساوی خود در لیگ دسته سه از مجموع ۵ بازی، ۵ امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول ۱۳ تیمی گروه نخست لیگ دسته فوتبال کشور قرار گرفت.

تیم شریعت نوین مشهد در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف استقلال جنوب تهران رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲ بر یک بر حریف تهرانی خود غلبه کند. برای شریعت نوین امین صداقت و حمید غلامی در این دیدار گلزنی کردند.

شریعت مشهد با کسب چهارمین پیروزی خود در لیگ دسته سه از ۶ بازی ۱۴ امتیازی شد و در صدر جدول گروه نخست لیگ دسته سه تکیه زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->