جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

معاون سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد

  • کد خبر: ۱۴۰۳۱۸
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
معاون سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد
جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه تمام اتفاقات تخصصی تجربه شده در سایر کشور‌ها برای ما تبدیل به رویا شده است گفت: نباید در ۲۶ آذر کار نمادین انجام داد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود نصرتی، جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نخستین سمینار حمل‌و‌نقل ‌شهری کشور در مشهد اظهارداشت:باید به نیاز شهروندان متفاوت فکر کنیم. زمانی اشاره می‌شد عملکرد شهرداری‌های کشور، ویترین نظام است. مدیری که در حوزه شهری فعالیت می‌کند، نقش ویترین نظام را دارد.

او در ادامه گفت: ما باید ببینیم که چقدر بحث بهبود عبور و مرور شهری و اولویت دادن به ناوگان ‌حمل و نقل عمومی برای شهردارها‌ی ما اولویت داشته است؟

نصرتی در ادامه با طرح این سئوال که ما در کلانشهرها چقدر وقت گذاشتیم که پروژه زیر ساختی اجرا کنیم؟  گفت: چقدر نگاه این بود که پروژه‌های کوتاه مدت انتخاب شود تا در عمر مدیریتی ما به بهره‌برداری برسد؟ (متاسفانه ما) پروژه دراز مدت نداشتیم از سال ۱۳۹۰ اتوبوسی از سوی دولت به معنای گذشته توزیع نشده است.

او با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۵ هنوز در حوزه واگن مشکل داریم گفت: در ۹ کلان‌ شهر که توزیع اوراق داریم مشکلاتی وجود دارد. تمام اتفاقات تخصصی تجربه شده در سایر کشورها برای ما تبدیل به رویا شده است.

نصرتی افزود: از سال ۱۴۰۰ بحث متفاوت نگاه کردن برای ورود ون و اتوبوس در شهرهای کشور اولویت قرار گرفت و خرید‌های خوبی صورت گرفته است. اولین قرارداد واگن امروز برای شهر قم ابلاغ می‌شود. ما مطمئنا در حداقل‌ها هستیم.

جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بدهکاری ما در حوزه‌های مختلف ‌زیا‌د است و ارتباط و تعامل بین مدیران و همراه کار کردن رعایت نمی‌شود و کارهای ساده پیچیده می‌شود.

نصرتی گفت: باید اقتصاد و اشتغال کشور و حوزه رضایت‌مندی در حوزه حمل و نقل را در برنامه هفتم دید. نباید در 26 آذر کار‌ نمادین انجام داد. چندین سال است که برنامه‌ها نمادین است و باید از این جلسه مصوبه داشته باشیم تا سال آینده در ۲۶ آذر ماه شرمنده شهروندان که اشتغال و اقتصادشان وابسته به حوزه حمل و نقل است نباشیم.

او گفت: دوره رضایت‌مندی با گفتگو‌ و آسفالت مناسب و فضای مناسب سپری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->