تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های خراسان رضوی (۲۶ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۴۳۲
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های خراسان رضوی (۲۶ آذرماه ۱۴۰۱)
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت زرد کرونایی در خراسان رضوی به پنج شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد پهلوان کاشی افزود: هم اکنون شهرستان‌های جغتای، خلیل‌آباد، رشتخوار، کوهسرخ و گناباد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

وی ادامه داد: همچنین هم اکنون ۲۸ شهرستان خراسان رضوی شامل شهرستان‌های مشهد، باخرز، بجستان، بردسکن، بینالود، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جوین، چناران، گلبهار، خواف، خوشاب، داورزن، درگز، زاوه، سبزوار، ششتمد، سرخس، صالح آباد، فریمان، فیروزه، قوچان، کاشمر، کلات، مه ولات، نیشابور و زبرخان در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک هیچ یک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارند.

کاهش حدود ۸۲ درصدی بیماران بدحال مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان بیماران بد حال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه با کاهش حدود ۸۲ درصد از ۱۱ مورد در نوزدهم آذرماه امسال به ۲ بیمار طی شبانه روز گذشته رسیده است.

پهلوان افزود: در شبانه روز گذشته، سه بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری شدند و هم اکنون شمار کل بستری شدگان مبتلا به کرونا به ۱۹ بیمار رسیده است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته هیچ موردی از فوت ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک میلیون و ۹۳۴ هزار و ۸۰۲ تست آزمایشگاهی در این مجموعه انجام شده است و ۵۲۹ هزار و ۹۹۱ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

پهلوان افزود: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۸۹ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۶۶۱ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۳۳۵ هزار و ۶۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و یک دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۷۵ دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۴۱ دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا در کشور تزریق شده‌ و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۱۷ دُز رسیده است.

هم اکنون یک شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->