جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

وظیفه روابط عمومی، هماهنگی درون سازمان با خواسته‌های بیرونی

  • کد خبر: ۱۴۱۷۶۴
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
وظیفه روابط عمومی، هماهنگی درون سازمان با خواسته‌های بیرونی
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تصور این بوده است که روابط عمومی‌ها فقط پل ارتباطی با بیرون هستند، درحالی‌که روابط عمومی زمانی موفق است که درون سازمان را با خواسته‌های بیرونی هماهنگ کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در نشست هم‌نشینی مدیران ادوار روابط عمومی و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد:  ما در دوره ششم خود را بی‌نیاز از همکاری و نظر اصحاب رسانه‌ صرف نظر از هر تفکر و اندیشه‌ای که پل ارتباطی بین مردم و مدیران بودند، نمی‌دانیم.‌ این عرصه بسیار گسترده‌ است و هرچه ما درباره آن کار و فکر کنیم، کم است. 

وی افزود: روابط عمومی‌ها در حقیقت نقش مشاور یک سازمان را دارند و سازمان‌ها مناسبات انسانی با محیط بیرون دارند که این نقش را روابط عمومی‌ها ایفا می‌کنند. 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: روابط عمومی نه‌تنها تأثیری خاصی در آگاهی، عقاید و نگرش‌ها و رفتارها در بیرون سازمان دارد، بلکه درون سازمان هم نقش ایفا کند که نقش درون سازمانی کم‌رنگ است و کمتر به آن توجه می‌شود.
موحدیان خاطرنشان کرد: تصور این بوده است که روابط عمومی‌ها فقط پل ارتباطی با بیرون هستند، درحالی‌که روابط عمومی زمانی موفق است که درون سازمان را با خواسته‌های بیرونی هماهنگ کند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی و سازمان باید همگام و هم‌جهت با یکدیگر پیش بروند تا موفق عمل کنند. هدف سازمان‌ها مشارکت مردم در کارهاست و کیفیت رابطه‌ای که ما با دیگران داریم، در سرنوشت و آینده سازمان و در شکل‌گیری روابط بعدی ما به‌شدت اثرگذار است. بنابراین، هرچه روابط محکم‌تر باشد، ما بهتر به اهدافمان می‌رسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این روابط مستحکم باید درون سازمان هم تقویت شود. بنابراین باید درون سازمان هم نگرش‌ها و روابط اصلاح شود تا روابط مستحکم شود.

موحدیان گفت: اهمیت روابط عمومی و ارتباطات به‌عنوان یکی از عرصه‌های مهم مدیریتی است و علت اینکه همه سازمان‌ها روابط عمومی دارند، همین است؛ زیرا سازمان با روابط عمومی زنده است.

وی ادامه داد: امیدوارم این نشست کمک کند تا شورای اسلامی دوره ششم با همت، نظرهای ارزنده و پشتوانه تجربی شما به اهدافش برسد.
در ادامه، محمد شیخانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: شش دوره از شورای اسلامی شهر مشهد می‌گذرد. در این مدت رسانه‌ها و روابط عمومی شورای اسلامی متحمل زحمات زیادی شدند و یکی از دلایل برگزاری این جلسه این بود که با ایجاد این محفل، دوستان را حضوری رؤیت کنیم.
وی افزود: روابط عمومی شورا در دوره ششم، خودش را محتاج این می‌داند که از تجربیات مدیران روابط عمومی در ادوار گذشته در ارائه اخبار، اطلاعات شهر مشهد استفاده کند و در ایجاد حال خوب کمک و همکاری کند.
گفتنی است، در این جلسه از خانواده مرحوم داود پارسانیک که در دوره سوم شورای اسلامی مدیر روابط عمومی بود و در دوره چهارم تا از قبل از بیماری همکاری می کرد، تقدیر و تشکر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->