نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها

استقلال سرانجام در زمین خودش تمرین کرد

  • کد خبر: ۱۴۲۰۲۹
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
استقلال سرانجام در زمین خودش تمرین کرد
بعد از سال‌ها سرانجام تمرینات استقلال به کمپ ناصرحجازی درغرب تهران منتقل شد تا بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم قدری احساس رضایت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سال‌ها بود که کمپ ناصرحجازی بلااستفاده درغرب تهران افتاده بوده و تمرینات استقلال در ورزشگاه‌های گوناگون پایتخت انجام می‌شد. این وضعیت علاوه برضرر‌های مالی بزرگی که به بار آورده بود، انتقاد‌های بازیکنان این تیم را هم به دنبال داشت و آن‌ها را به شدت از این همه خانه به دوشی آزرده خاطر کرده بود. استقلال گاهی درشمال تهران تمرین می‌کرد، گاهی درجنوب، گاهی درمرکز و گاهی هم حتی زمینی برای تمرین نداشت و تمریناتش لغو می‌شد!

حتی این وضعیت درفصل قهرمانی استقلال هم تکرار شد و با اینکه مدیران سابق تلاش کردند زمین ثابتی را برای تمرین تیم اجاره کنند، اما درفصل سرما دوباره همان خانه به دوشی تکرارشد. درفصل جاری، اما ظاهرا اوضاع می‌خواهد متفاوت پیش برود، چون به تازگی باشگاه استقلال توانسته مقدمات حضور بازیکنان و اعضای کادرفنی را درزمین تمرین اختصاصی خود (کمپ ناصرحجازی) درغرب تهران فراهم کند. اخیرا تمرینات استقلال در کمپ ناصرحجازی برگزار شده و قرار است این رویه ادامه پیدا کند.

وضعیت زمین تمرین جدید استقلال به گونه‌ای است که بازیکنان و اعضای کادر فنی نسبت به تمرین در آن احساس رضایت دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->