۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هواشناسی نسبت به وقوع سیل و کولاک برف در برخی استان‌ها هشدار داد (۱۱ دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۲۹۰۸
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
هواشناسی نسبت به وقوع سیل و کولاک برف در برخی استان‌ها هشدار داد (۱۱ دی ماه ۱۴۰۱)
سازمان هواشناسی هشدار داد: احتمال بارش باران و جاری شدن سیل در پنج استان و بارش برف و کولاک در پنج استان وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از نفوذ سامانه‌ای با بارش‌های شدید و رگبار باران، رعدوبرق، احتمال وقوع تگرگ، وزش باد شدید موقت از چهارشنبه تا پنجشنبه ( ۱۴ و ۱۵ دی) خبر داد.

حاکمسیت این شرایط جوی روز چهارشنبه در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و پنجشنبه در خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر این مخاطره جوی آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای بین شهری، اختلال در ترددهای داخل شهری، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه، احتمال تاخیر و لغو پروازها دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های ناشی از این مخاطره آمادگی ناوگان حمل ونقل و راهداری‌ها، خودداری از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی آبروها و کانال‌های عبور آب درون شهری، پاکسازی دهانه پل‌ها، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایرکوچ‌رو، انجام اقدامات پیشگیرانه از خسارت توسط شهرداری‌ها، راهداری ها، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی مسئول را توصیه می‌کند.

در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از بارش برف و کولاک از چهارشنبه تا پنجشنبه( ۱۴ تا ۱۵ دی) در برخی استان‌ها خبر داد.

این شرایط جوی روز چهارشنبه درچهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و پنجشنبه در کرمانشاه، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر این مخاطره جوی انسداد جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به‌ویژه محورهای روستایی سردسیر، لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، اختلال در فعالیت‌های عمرانی و اختلال در انتقال حامل‌های انرژی سوخت، برق و گاز دور از انتظار نیست.

به توصیه سازمان هواشناسی آمادگی دستگاه‌های اجرایی مسئول و دستگاه‌های امدادرسان برای مقابله با برف، یخبندان، مه و کولاک در جاده‌ها، پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری در سفرهای بین شهری، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایرکوچ‌رو و مدیریت حامل‌های انرژی در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->