جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
سرخط خبرها

نمایشگاه عکس جان فدا در شهر مزارشریف برگزار شد

  • کد خبر: ۱۴۳۴۶۳
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
نمایشگاه عکس جان فدا در شهر مزارشریف برگزار شد
هم زمان با فرا رسیدن سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکس تحت عنوان جان‌فدا در مرکز شهر مزار شریف برگزار گردید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هم زمان با فرا رسیدن سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، انمایشگاه عکس تحت عنوان " جان‌فدا " با نمایش گذاشتن بیشتر از ۱۵۰ آثار تصویری سردار سلیمانی در مرکز شهر مزار شریف برگزار گردید.

نمایشگاه عکس نگاره‌های بیشتر از ۱۵۰ آثار دستی و دیجیتالی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات کتاب خانه فردوسی در مرکز ولایت بلخ برگزار گردید.

این نمایشگاه مورد استقبال و بازدید بیشتر اقشار مختلف مردم شهر مزارشریف به خصوص فرهنگیان، نویسندگان، طلاب مدارس دینی، دانشجویان و شاگردان مکاتب قرار گرفت که بیشتر آنان به تفحص خاطرات و نوشته‌های شهید سلیمانی پرداختند.

بازدید کنندگان سردار سلیمانی را مدافع بی بدیل جهان اسلام دانسته و بیان داشتند هر انسان در شرایط مختلف زندگی نیاز به یک الگو دارد و از همین خاطر حاج قاسم سلیمانی یک الگو نمونه برای پاکی و نجابت، استکبار ستیزی و حامی مظلومان عالم است.

به گفته آنان شهید سلیمانی مرز شکن تعصبات قومی، مذهبی و منطقه‌ای بود که همیشه در تمام نقاط کشور‌های اسلامی برای دفاع از اسلام علیه استکبار جهانی می‌جنگید و دادرس مستضعفان جهان بود.

در بخش دیگری از این نمایشگاه، تصاویر ویدیویی حضور همیشه در میدان برای دفاع از اسلام و نابودی گروهک‌های تروریستی داعش از خاور میانه به خصوص کشور‌های اسلامی و شجاعت‌های نمونه سردار شهید سلیمانی به نمایش گذاشته  شد.

شهید سیلمانی متولد ۲۰ ماه اسفند / حوت سال ۱۳۳۵ در استان / ولایت کرمان بوده که در روز ۱۳ دی / جدی سال ۱۳۹۸ در میدان هوایی بغداد جام شهادت را نوشید و در مزار شهدای ولایت کرمان پیکر مطهر آن شهید دفن گردید که همه ساله در سالروز شهادت آن مرد خدا بیشتر از ۲۵ هزار نفر برای زیارت در مزار شهدای کرمان حضور پیدا می‌کنند.

قابل یاد آوری است که نمایشگاه جان‌فدا از سه شنبه (۱۳ دی) شروع شده به مدت سه روز جریان دارد که بازید از آن برای همه آزاد می‌باشد.

منبعYJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->