رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد
سرخط خبرها

۲۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر: ۱۴۳۸۸۴
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
۲۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجر با حضور رئیس جمهور ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و نقاط کم‌برخوردار سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، در گفت‌وگو با خبرنگارما اظهار کرد: بناست روستا‌هایی را که دارای طرح هادی روستایی هستند، هرسال بازنگری کنیم. در استان خراسان رضوی با همین روند کار‌ها در حال انجام است. باید مسائل و مشکلات روستا که بیشتر از همه دهیاران و شورای روستا‌ها با آن درگیر هستند، از طرف آن‌ها اعلام و حل‌وفصل شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود مشکلات روستا‌ها در جلسات بازنگری رفع شود. امروز شاهد هستیم روستا‌ها روز‌به‌روز رونق بیشتری می‌گیرند و در تعداد کثیری از روستا‌ها با برگشت جوانان به روستا مواجه هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه بیشترین تأکید ما روی اقتصاد روستاست، ادامه داد: کار‌های مختلفی توسط دستگاه‌ها انجام شده است و بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی هم در راستای توانمندسازی اقتصاد روستا‌ها طرحی با عنوان «منظومه روستایی» دارد که در این طرح توانمندی اقتصادی روستا‌ها بررسی می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: توجه دولت و دستگاه‌ها به روستا‌ها روز‌به‌روز درحال افزایش است، زیرا روستا کانون تولید در کشور است و هر چقدر به روستا‌ها بیشتر توجه کنیم، نتیجه آن رونق اقتصادی و تولید را در پی خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه چه اقداماتی در زمینه مسکن روستایی در کشور انجام شده است، گفت: وام ارزان‌قیمت با سود ۵درصد و با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تصویب، ابلاغ وعملیاتی شد و در روستا‌های کشور این وام توسط بانک‌های عامل در حال پرداخت است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: تعدادی از روستاییان را داریم که در آورده اولیه دچار مشکل هستند که این موضوع بین نهاد‌های انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و‌... در حال پیگیری است و در این زمینه ۷۵ هزار مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد در نقاط مختلف در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور رئیس جمهور ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و نقاط کم‌برخوردار کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->