نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

باشگاه پرسپولیس فعالیت درنقل و انتقالات را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۱۴۴۰۱۱
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
باشگاه پرسپولیس فعالیت درنقل و انتقالات را تکذیب کرد
درحالی که طی روز‌های گذشته برخی واسطه‌ها درحال معرفی بازیکنان خود به مدیران پرسپولیس هستند و توافقاتی هم انجام شده، اما این باشگاه هرگونه خرید جدیدی را تکذیب کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در نقل وانتقالات هیچ فعالیت رسمی نداشته و خبر‌هایی که درباره حضور برخی بازیکنان در این باشگاه مطرح می‌شود، بیشتر جنبه لطمه زدن به این باشگاه را دارد.

باشگاه پرسپولیس تاکید کرده قطعا اگر این باشگاه فعالیتی داشته باشد وبا بازیکن جدید به توافق برسد، خبر به طور رسمی روی خروجی سایت این باشگاه قرار خواهد گرفت.

در روز‌های گذشته شایعات متعددی درباره حضور برخی بازیکنان در این باشگاه به گوش رسیده که حالا مشخص می‌شود باشگاه پرسپولیس به طور رسمی با هیچ بازیکنی به توافق نهایی نرسیده است.

البته این تکذیبیه دلیلی بربی تفاوتی مدیران این باشگاه نیست و آن‌ها قصد دارند براساس لیست یحیی گل‌محمدی حرکت کرده و بازیکنان جدید را به خدمت بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->