رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ملکه انگلیس به بازماندگان سانحه هوایی تسلیت گفت

  • کد خبر: ۱۴۴۱۳
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
ملکه انگلیس به بازماندگان سانحه هوایی تسلیت گفت
ملکه انگلیس در پیامی به بازماندگان سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران تسلیت گفت.
به گزارش شهرآرانیوز، «الیزابت دوم» ملکه انگلیس در پیامی که شنبه‌شب در تارنمای رسمی خاندان سلطنتی این کشور منتشر شد، سقوط هواپیمای اوکراینی را به بازماندگان مسافران و خدمه این هواپیما تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: من تسلیت عمیق خود را به خانواده‌ها، دوستان و همکاران همه کانادایی‌ها و البته شهروندان دیگر کشور‌ها که [در این حادثه]جان خود را از دست دادند و کسانی که از این حادثه فاجعه‌بار متاثر شده‌اند، ابراز می‌دارم.

یک هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) بر اثر خطای انسانی و بصورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۶ مسافر ایرانی جان باختند.

صبح شنبه ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است. این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده اصلاحات اساسی در فرآیند‌های عملیاتی درسطح نیرو‌های مسلح، امکان تکرار این گونه خطا‌ها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی کند تا با خطا‌های صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان در بیانیه‌ای تصریح کرد: این حادثه دردناک موضوعی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت. می‌بایست تحقیقات تکمیلی برای شناسایی کلیه علل و عوامل این فاجعه ادامه یافته و مسببین این اشتباه نابخشودنی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و نتایج به استحضار ملت شریف ایران و خانواده‌های قربانیان برسد.

رییس قوه قضاییه نیز طی دستوری به رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، ضمن اعلام تسلیت مجدد به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، جمع‌آوری مستندات و اقدامات قضایی مربوط به این حادثه دلخراش را مورد تاکید قرار داد.

یک هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) بر اثر خطای انسانی و بصورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۶ مسافر ایرانی جان باختند.



 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->