افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

کاهش محبوبیت ایلان ماسک در کالیفرنیا بعد از خرید توئیتر مشکلاتی را برای دادگاه‌های او به‌وجود آورده

  • کد خبر: ۱۴۴۱۵۷
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کاهش محبوبیت ایلان ماسک در کالیفرنیا بعد از خرید توئیتر مشکلاتی را برای دادگاه‌های او به‌وجود آورده
وکلای ماسک می‌گویند دادگاه او باید به جای کالیفرنیا در تگزاس برگزار شود تا از عدالت اطمینان حاصل شود.
شهرآرانیوز - ایلان ماسک با شکایت دسته‌جمعی به دلیل توییت‌هایش مبنی بر تامین بودجه برای خصوصی‌کردن تسلا مواجه است. وکلای ماسک می‌گویند دادگاه او باید به جای کالیفرنیا در تگزاس برگزار شود تا از عدالت اطمینان حاصل شود. استدلال آن‌ها این است که از زمان تصاحب توییتر، ماسک چنان در ایالت کالیفرنیا نامحبوب شده است که بعید است بتواند محاکمه عادلانه‌ای در این ایالت داشته باشد.

مدیر اجرایی تسلا به دلیل توئیت‌های سال ۲۰۱۸ خود با یک شکایت دسته جمعی مواجه شده است که نشان می‌دهد او قصد داشته شرکت خودرو‌های الکتریکی را با قیمت ۴۲۰ دلار به ازای هر سهم خصوصی کند و برای انجام این کار «تامین مالی» داشته است.

ماسک تنها یک ماه پس از توئیت اولیه‌اش در سال ۲۰۱۸، بیست میلیون دلار جریمه پرداخت کرد و اتهامات کلاهبرداری را با کمیسیون SEC به دلیل اظهارات نادرست و گمراه‌کننده تسویه کرد. اگرچه ماسک این اتهامات را نه نه تأیید کرد و نه رد، اما از ریاست تسلا استعفا داد و رابین دنهولم جایگزین او شد.

ادوارد ام. چن، قاضی منطقه ارشد منطقه کالیفرنیای شمالی، که بر محاکمه دسته جمعی نظارت خواهد کرد، سال گذشته حکم داد که ماسک آگاهانه اظهارات نادرستی را انجام داده است، که ممکن است بر قیمت سهام تسلا تأثیر بگذارد. طبق گزارش NBC News، محاکمه آتی مشخص خواهد کرد که آیا این پست‌ها واقعاً بر قیمت سهام تسلا تأثیر گذاشته است یا خیر و آیا شرکت یا مدیران آن باید مسئول شناخته شوند و آیا سهامداران مستحق دریافت خسارت هستند.

از زمان خرید توییتر در ۲۷ اکتبر، قیمت سهام تسلا از ۲۲۵.۰۹ دلار به ۱۱۳.۰۶ دلار به ازای هر سهم کاهش یافته است که پایین‌ترین حد از اوت ۲۰۲۰ است.

الکس اسپیرو، وکیل ماسک، در درخواستی که روز جمعه ارائه شد، استدلال کرد که «بخش قابل توجهی از هیئت منصفه در این ناحیه احتمالاً به دلیل اخراج‌های اخیر علیه آقای ماسک هستند. اعضای هیئت منصفه آینده - یا دوستان و بستگان آن‌ها - ممکن است شخصاً تحت تأثیر قرار گرفته باشند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->