آتش سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) حادثه قتل در درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت»
سرخط خبرها

آیا مدارس مشهد در صورت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهد شد؟

  • کد خبر: ۱۴۴۳۹۵
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
  • ۲
آیا مدارس مشهد در صورت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهد شد؟
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی این اداره برای تعطیلی مدارس مشهد در صورت بارش برف و یخ‌زدگی معابر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: تعطیلی مدارس بنا به شرایط جوی یا آلودگی هوا، مبتنی بر دستورالعمل‌های مشخصی است که رؤسای ادارات آموزش و پرورش هر شهرستان با هماهنگی و همراهی فرماندار آن شهر، درخواست تعطیلی مدارس در پی بارش برف و برودت هوا را ارائه می‌کنند و پس از بررسی همه‌جانبه و تأیید نظر، مراتب از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش برای اطلاع دانش‌آموزان و والدین ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به فرا‌رسیدن امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم و احتمال بارش سنگین برف، لغوشدن یا نشدن امتحانات این پایه تحصیلی نیز بررسی خواهد شد. اما ابتدا باید شاهد بارش برف و برودت هوا باشیم و سپس اقدام کنیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: تأثیر ۴۰درصدی نتایج آزمون نهایی امسال در کنکور سراسری سبب می‌شود آموزش و پرورش با حساسیت بیشتری در ابعاد آموزشی و مهارتی به این آزمون‌ها بنگرد و اگر امتحانی لغو شود، تاریخ جدید آن هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است پیش‌بینی‌های هواشناسی طی روز‌های اخیر نشان می‌دهد سرمایی بی‌سابقه‌ در راه مشهد خواهد بود و بارش برف پیش‌بینی‌شده، شرایط جوی‌ای را رقم خواهد زد که یادآور زمستان سخت و سرد ۱۳۸۶ در این شهر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
0
ابتدایی هاروتعطیل کنین
الف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
هنوز که برف نباریده برف باری آنوقت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->