نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

برای حضور نماینده مشهد در لیگ برتر نیاز به اسپانسر قوی داریم

  • کد خبر: ۱۴۴۴۵۵
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
برای حضور نماینده مشهد در لیگ برتر نیاز به اسپانسر قوی داریم
رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: امسال دو اسپانسر خوشگوار و مولتی‌کافه پای کار آمدند. اگر این اتفاق تداوم پیدا کند و اسپانسرهای قوی‌تری پای کار بیایند، می‌توانیم یک تیم از مشهد در لیگ برتر هندبال کشور راه‌اندازی کنیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رضا علیزاده در گفت‌وگو شهرآرانیوز در خصوص وضعیت هیات هندبال خراسان رضوی بیان کرد: در سال جاری وضعیت نسبتا بدی برای هندبال استان نداشتیم. برگزاری مسابقات جام رمضان نیز در مشهد باعث شد از تمام استان شرکت‌کننده داشتیم. ۸ تیم در آن مسابقات شرکت کردند و از آنجا نیز آغاز مسابقات استانی کلید خورد.

وی افزود: در بخش دختران و پسران ۸ تیم به مسابقات منطقه یک کشور اعزام شدند که تمام تیم‌های خراسان رضوی به جایگاه‌های اول و دوم دست یافته و به مرحله نهایی مسابقات کشور راه یافتند.

رییس هیات هندبال خراسان رضوی در خصوص حضور تیم‌های خراسانی در لیگ‌های کشوری گفت: تیم پیکان سبزوار در لیگ برتر هندبال کشور حضور دارد. در لیگ یک کشور هیات هندبال استان تیمداری می‌کند که با قرارگیاری در ۸ تیم برتر به مرحله نهایی راه یافت.

علیزاده تصریح کرد: ۲ نماینده از قوچان و تربت‌جام در لیگ ۲ هندبال کشور داریم، همچنین برای لیگ ۳ هندبال کشور شهرستان سرخس اعلام آمادگی کرده است.

وی ادامه داد: در بخش جوانان، نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه پیکان سبزوار تیم‌های خود را به مسابقات کشوری اعزام کرده که تیم جوانان آن اخیرا نائب قهرمان کشور شده است.

رییس هیات هندبال خراسان رضوی با اشاره به وضعیت تیم‌های بانوان خراسان رضوی عنوان کرد: در بخش دختران نیز تیم خوشگوار در لیگ یک تیم‌داری کرد. همچنین ۲ تیم در حال آماده‌سازی برای رقابت در لیگ ۲ داریم. در بخش امید‌ها نیز ۳ تیم به مسابقات کشوری اعزام کردیم. در جوانان ۲ تیم و در نوجوانان یک تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند. همچنین تیم‌های نوجوانان و نونهالان دختران پس از کسب رتبه در مسابقات منطقه یک، در حال آماده‌سازی برای حضور در مرحله نهایی هستند.

علیزاده در خصوص پتانسیل حضور یک نماینده از مشهد در لیگ برتر هندبال گفت: امسال دو اسپانسر خوشگوار و مولتی‌کافه پای کار آمدند. اگر این اتفاق تداوم پیدا کند و اسپانسر‌های قوی‌تری پای کار بیایند، می‌توانیم یک تیم از مشهد در لیگ برتر هندبال کشور راه‌اندازی کنیم. البته باید تمام دستگاه‌ها و مسئولان پای کار بیایند، نه تنها هیات استان، بلکه نمایندگان مجلس، استاندار و بخش صنعت باید ورود کنند تا اسپانسر پایداری ورود کند، چرا که مشکل سهمیه برای رقابت در لیگ برتر نداریم و می‌توانیم برای مشهد نیز یک سهیمه لیگ برتری فراهم کنیم.

وی در خصوص وضعیت استعدادیابی هیات هندبال استان اظهار کرد: استعدادیابی را تحت عنوان کانون‌های هندبال تحت پوشش آموزش و پرورش آغاز کرده‌ایم. در حال حاضر دور دوم استعدادیابی‌ها آغاز شده است. به عنوان مثال در شهرستان سرخس ۱۵۰ نفر استعدادیابی شده و به کانون‌های هندبال معرفی شده‌اند. در قوچان و مشهد نیز به همین شکل است. تفاهم نامه‌ای که با هیات ورزش‌های دانش‌آموزی داریم تا مسابقات مشارکتی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار کنیم.

رییس هیات هندبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت فعالیت هیات‌های هندبال شهرستانی تصریح کرد: هیات هندبال شهرستان سرخس، قوچان، فریمان، تایباد، سبزوار، مشهد، گنباد، تربت حیدریه و نیشابور فعالیت دارند. ۱۵ شهرستان در هندبال کار می‌کنند که نیمی از آنان فعال و مابقی آنان نیمه فعال هستند. تلاش داریم سایر شهرستان‌های نیز را نیز فعال کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->