پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تداوم گرما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند ۶۶ زائر بدحال حج تمتع به کشور بازگشتند | ۲۴ زائر ایرانی جان باخته‌اند مطالبه‌های مشهدی‌ها از رئیس جمهور بازگشت بیش از ۳۰ درصد زائران حج تمتع به کشور تا بامداد جمعه
سرخط خبرها

کدام مدارس استان قزوین فردا سه‌شنبه (۲۰ دی ۱۴۰۱) تعطیل شدند؟

  • کد خبر: ۱۴۴۵۰۷
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کدام مدارس استان قزوین فردا سه‌شنبه (۲۰ دی ۱۴۰۱) تعطیل شدند؟
به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت مراکز پیش دبستانی و تمامی مدارس ابتدایی و استثنایی، شهری و روستایی شهرستان آوج و منطقه الموت شرقی در نوبت صبح سه‌شنبه ۲۰ دی ماه از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش غیرحضوری اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت مراکز پیش دبستانی و تمامی مدارس ابتدایی و استثنایی، شهری و روستایی شهرستان آوج و منطقه الموت شرقی در نوبت صبح سه‌شنبه ۲۰ دی ماه از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش غیرحضوری اعلام شد.

همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل سرمای شدید هوا حضور عوامل اجرایی در مدارس آوج و الموت شرقی اجباری نیست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->