اوج نارضایتی هوادارن آبی از تمدید قرارداد رضاوند تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس
سرخط خبرها

کم کاری چند استقلالی صحت دارد؟

  • کد خبر: ۱۴۴۵۱۴
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۶
کم کاری چند استقلالی صحت دارد؟
شائبه کم کاری برخی از بازیکنان استقلال در بازی با تراکتور احتمالا عواقبی برای برخی از بازیکنان خواهد داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در تبریز بازی را به تراکتورسازی واگذار کرد و این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان استقلال عملکرد خوبی در این بازی نداشتند و شائبه‌هایی ایجاد کرذند. بازیکنان استقلال در این دیدار با شرایط خاصی در مقابل حریف ظاهر شدند و حتی در مورد آن‌ها عنوان شد که برخی بازیکنان استقلال کم کاری کردند و در این بازی خوب کار نکردند تا استقلال به نتیجه نرسد.

این در حالی است که در روزهای گذشته صحبت از جدایی ساپینتو از تیم استقلال مطرح شد که البته در جلسه هیات مدیره استقلال این موضوع فعلا رد شده است.

در این مورد علی فتح الله زاده طی تماسی با طاهری سرپرست و خسرو حیدری مربی تیم خواستار رسیدگی به اوضاع بازیکنان تیم شده است و در این مورد پافشاری بسیاری دارد. از طرفی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده در این مورد کوتاه نمی‌آید و باید در خصوص شرایط بازیکنان به نتیجه نهایی دست پیدا کند، زیرا وی قصد برخورد جدی با نفرات خاطی تیمش را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->