نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

نقشه هولناک سرقت برای زن همسایه

  • کد خبر: ۱۴۴۶۱۹
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
نقشه هولناک سرقت برای زن همسایه
نقشه زن جوان برای دزدی از همسایه‌اش باعث شد او ۱۵ روز در کما باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، زنی جوان برای نگهداری از همسایه‌اش که مبتلا به کرونا شده بود قدم در خانه او گذاشت، اما با دیدن طلاهایش، نقشه‌ای هولناک کشید.

روز گذشته زنی به اداره پلیس رفت و خبر از سرقت طلاهایش توسط زن همسایه‌اش داد. او گفت: خانواده‌ام ساکن شهرستان هستند و من به تنهایی در یکی از محله‌های پایتخت زندگی می‌کنم. چند روز قبل به کرونا مبتلا شدم و تصمیم گرفتم درخانه‌ام استراحت کنم. در این بین زنی جوان به نام آذر که در همسایگی من زندگی می‌کرد، وقتی متوجه شد که بیمار شده‌ام برای رسیدگی و مراقبت از من به خانه‌ام آمد.

وی افزود: آذر آخرین بار برایم آب پرتقال درست کرد که پس از نوشیدن آن دچار سرگیجه‌ای شدید شدم و از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و آنجا بود که فهمیدم ۱۵ روز در کما بوده و در یک قدمی مرگ پیش رفته‌ام. آنطور که متوجه شدم همسایه‌ها که از غیبت من نگران شده بودند وقتی دیدند در خانه‌ام نیمه باز است به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان انتقال دادند، اما خبری از آذر، زن همسایه نبود. وقتی از بیمارستان مرخص شدم، فهمیدم آذر مرا با آبمیوه مسموم‌و بیهوش کرده و ۸ النگوی طلایی که در دستم بوده را قیچی و سرقت کرده است.

با شکایت زن جوان، تیمی از مأموران به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت راهی خانه آذر شدند، اما در تحقیقات مشخص شد که زن سارق آنجا را به‌مدت یک ماه اجاره کرده و بعد از اجرای سرقت نیز قرار داد را فسخ کرده و از آن خانه اسباب کشی کرده است.

با فرار همسایه سارق، این فرضیه برای تیم تحقیق مطرح شد که زن جوان با شگرد اجاره موقتی خانه‌ها و نزدیک شدن به زنان همسایه به شیوه بی‌هوشی دست به سرقت از آن‌ها می‌زده و احتمالا سرقت‌های مشابهی با این شگرد انجام داده است. هم‌اکنون تحقیقات برای شناسایی متهم فراری و سرقت‌های احتمالی دیگرش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->