تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
سرخط خبرها

سخنگوی دولت: تعطیلی سراسری برای برف و باران نداریم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۴۷۹۴
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
سخنگوی دولت: تعطیلی سراسری برای برف و باران نداریم+ فیلم
سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات امروز جلسه دولت گفت: وزرای ارشاد و علوم به کارگروه اقتصاد دیجیتال افزوده شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی در حاشیه امروز هیئت دولت ضمن اشاره به مصوبات جلسه هیئت وزیران اظهار داشت: پس از ارائه آخرین گزارش سازمان برنامه و بودجه از لایحه بودجه، رأی گیری و رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و لایحه را تقدیم کرد. پیش از این و در ۱۸ جلسه تمام جزئیات بودجه به تصویب وزیران رسیده بود.

سخنگوی دولت افزود: هیأت دولت امروز همچنین با افزوده شدن وزرای ارشاد و علوم به کارگروه اقتصاد دیجیتال موافقت کرد. پیش از این هیأت وزیران کارگروهی را به منظور حمایت موثر از اقتصاد دیجیتال به تصویب رسانده و اختیارت وزیران به این کارگروه تفویض شده بود در جهت تقویت آن و توسعه ابعاد و زوایا؛ این دو وزیر به اعضای کارگروه اضافه شدند و دبیرخانه این کارگروه هم در اختیار وزارت ارتباطات است.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: به پیشنهاد وزارت امورخارجه، دولت لایحه معاهده سازمان ملل درخصوص استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قرارداد‌های بین‌المللی، موافقت کرد تا تقدیم مجلس شود و تجار و فعالان اقتصادی بتوانند از ارتباطات الکترونیکی در تعامل با طرف‌های خارجی استفاده کنند و ایران هم به عضویت این معاهده درآید. همچنین در خصوص نحوه تشکیل جلسات و چگونگی اتخاذ تصمیمات هیأت داوری هم بنا به پیشنهاد وزارت دادگستری و تأیید معاونت حقوقی اصلاحاتی در آیین‌نامه صورت گرفت. این سه مصوبه روز یکشنبه تصویب شد و امروز هم اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو به منظور رفع ایراد شورای نگهبان در هیأت وزیران بررسی و اصلاح شد.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به دلیل بارش برف و باران در بسیاری از استان‌های کشور و کاهش شدید دمای هوا تعطیلی سراسری برقرار شود؟، اظهار داشت: به‌منظور مدیریت مصرف انرژی در ساعات کاری ممکن است تغییراتی به وجود بیاید از جمله اینکه ساعات کاری کاهش یابد. تصمیم در این زمینه در هر استان برعهده کارگروهی است که مدیریت آن با استاندار است، اما تعطیلی سراسری در دستور کار نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->