اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

بیانیه باشگاه استقلال علیه تراکتور

  • کد خبر: ۱۴۵۰۹۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
  • ۱
بیانیه باشگاه استقلال علیه تراکتور
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اظهارات تراکتوری‌ها علیه داور این بازی را با استناد به صحبت‌های برخی کارشناسان داوری زیر سوال برد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بیانیه‌ای را به این شرح علیه باشگاه تراکتور منتشر کرد:

مصاف امروز تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در نهایت با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. پس از این دیدار، مدیرعامل باشگاه تراکتور (که در فدراسیون فوتبال هم مسئولیت دارد و این نکته سوال برانگیز است!)، سرمربی، اعضای کادر فنی و برخی از بازیکنان تراکتور دست به طرح ادعا‌های نادرست و غیر منطقی در خصوص داوری این دیدار زدند و مدعی شدند که اشتباهات داوری در نتیجه نهایی موثر بوده است، با این حال نظرات کارشناسان شناخته شده و مطرح داوری خلاف این ادعا‌ها را نشان می‌دهد. از جمله می‌توان به اظهارات کارشناسانی مانند آقایان حیدر سلیمانی، رضا کرمانشاهی، نوید مظفری و ابراهیم میرزابیگی اشاره کرد که در صحبت‌های خود با صراحت اعلام کرده‌اند هر دو پنالتی تیم فوتبال استقلال درست بوده و پنالتی که گل شده بود هم تکرار شد.  

ضمن این که درستی تصمیمات داور در عکس‌ها و تصاویر منتشر شده هم به وضوح مشخص است. بهتر است مسئولان باشگاه تراکتور به جای فرافکنی و ربط دادن یک مسابقه فوتبال به عوامل خارجی و ذهنیت‌های غیر حرفه‌ای و غیر واقعی و راه انداختن هیاهو، شکست را بپذیرند.

خاطرنشان می‌شود که تیم فوتبال استقلال در طول فصل جاری صدمات زیادی را از اشتباهات داوری تجربه کرده و با شایستگی و بدون سود بردن از اشتباهات داوری در این مصاف پیروز شده و به حاشیه بردن مسابقه آن از سوی تیم بازنده، کاری حرفه‌ای نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
تراکتور باید این بازی رو میباخت تا هم استقلال ار بحران در بیاد هم هزینه دولت برای اخراج ساپنتو تو جیبش میموند،امید به این لیگ فاسد ندارم ولی انشالا روزی رو شاهد باشیم تا فوتبال پاکی رو ببینیم بدون جانب داری از تیم خاصی برای سر بریدن تیم شهرستانی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->