پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس
سرخط خبرها

بازیکنان استقلال کم کاری را تکذیب کردند

  • کد خبر: ۱۴۵۱۴۵
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
بازیکنان استقلال کم کاری را تکذیب کردند
بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل تراکتور درجام حذفی وجود کم کاری دراین تیم را به شدت تکذیب کردند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قبل از بازی با تراکتور فضای بسیار کدری میان بازیکنان و هواداران ایجاد شده بود. برخی بازیکنان متهم بودند به کم کاری. حتی گفته شد که برخی سیاست‌ها از سوی برخی که درامارات هستند پایه ریزی می‌شود، اما برتری مقابل تراکتور باعث شد تا فضای متفاوتی میان هواداران استقلال و بازیکنان به وجود آید. بازیکنان هم از فرصت استفاده کردند و این موضوع را یادآور شدند.

چشمی: دیدید تمام توان‌مان را می‌گذاریم

روزبه چشمی بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور این جملات را به زبان آورد: «بچه‌های ما سنگ تمام گذاشتند. در این هفته فشار زیادی روی ما بود و حرف‌های زیادی پشت بازیکنان استقلال زده شد، اما خدا را شکر بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و مربیان هم تمام نکات را گفتند. مدیریت هم از تیم و مربی حمایت کرد. از هر سه جبهه تشکر می‌کنم. هواداران هم پشت ما بودند. در هر بازی صد در صد توان‌مان را می‌گذاریم. با اینکه در ۹۰ دقیقه صد در صد باید کار را تمام می‌کردیم، اما همه بدانند تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تمام توان خود را می‌گذارند.  به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.»

یزدانی: خدارا شکر شرمنده هواداران نشدیم

سیاوش یزدانی یکی از خوب‌های استقلال در بازی با تراکتور بود که تلاش بسیاری درراستای پیروزی تیمش انجام داد. این مدافع نیز پیروزی مقابل تراکتور را بسیار حیاتی ارزیابی کرده است. او می‌گوید: «بازی خوبی بود. به تیم تراکتور تبریک می‌گویم، زیرا یک تیم چغر بود که بردنش خیلی سخت بود. با آمدن مربی جدید متحول شده است. خدا را شکر توانستیم با بازکشت به بازی برنده شویم و شرمنده هواداران نشویم. بازی خیلی سختی بود.» یزدانی درحالی این جمله را به زبان آورده که خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم که قبل از بازی تصور می‌شد او برای تیمش کم می‌گذارد درحالی که یزدانی اهل این بازی‌ها نیست و فارغ از روابطی که با مربیان سابق استقلال دارد، می‌کوشد بهترین عملکرد رادراستقلال از خود به جا بگذارد. آخر کدام بازیکن راضی می‌شود این چنین به خودش بد کند؟!

مهری: این برد ما را نجات داد

سعید مهری هم از برد استقلال مقابل تراکتور خوشحال است. او پیروزی مقابل نماینده فوتبال تبریز را حیاتی می‌داند و می‌گوید: «با این برد فشار زیادی از روی دوش ما برداشته شد. خدارا شکر که بردیم. حرف و حدیث‌ها کم شد. هرچند که بعد از بازی هم حرف‌هایی زده شد، اما استقلال شایسته کسب پیروزی بود. ما برای رسیدن به پیروزی دراین بازی زحمت کشیدم و مزدش را هم گرفتیم. امیدوارم برد‌ها ادامه داشته باشد. در بازی با سپاهان باید بیشتر تلاش کنیم، چون حریف میزبان است. استقلال دوباره به صف مدعیان لیگ برتر برمی‌گردد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->