چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

لوکادیا مشتری پیدا کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۴۵۳۰۵
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
لوکادیا مشتری پیدا کرد + عکس
تیم فوتبال پائوک که در حال حاضر در رده سوم سوپرلیگ یونان قرار دارد، جذب «یورگن لوکادیا» مهاجم پرسپولیس را در برنامه گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، یورگن لوکادیا مهاجم توانمند و هلندی پرسپولیس پس از چند ماه حضور در این تیم به یکباره ایران را ترک و قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد.
لوکادیا که امید اول گلزنی پرسپولیس در این فصل و همینطور یکی از مدعیان آقای گلی لیگ محسوب می‌شد، با جدایی خود خلاء بزرگی را در پرسپولیس ایجاد کرد. هرچند هواداران پرسپولیس با درخشش محمد عمری و نتیجه گیری تیمشان در بازی‌های اخیر به تدریج لوکادیا را به پرده فراموشی می‌سپارند، اما این مهاجم مورد توجه تیم‌های مختلفی قرار گرفته است.
نشریه Forza یونان در شماره امروز خود با انتشار تصویری از مهاجم هلندی، خبری اختصاصی در مورد لوکادیا منتشر کرده است. به نوشته این نشریه، تیم پائوک که در حال حاضر در رده سوم سوپر لیگ یونان است، دو مهاجم را مدنظر قرار دارد؛ لوکادیا و ژان فیلیپه کراسسو.

لوکادیا مشتری پیدا کرد + عکس
همچنین در روز‌های اخیر خبر‌هایی از علاقه تیم‌های ترکیه‌ای به لوکادیا در بعضی از رسانه‌های این کشور منتشر شده بود. پیش از این هم یکی از خبرنگاران هلندی لوکادیا را به یکی از باشگاه‌های این کشور پیشنهاد داده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->