تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

احتمال لغو هفته شانزدهم لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۴۵۵۵۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
احتمال لغو هفته شانزدهم لیگ برتر
با توجه به برودت هوا و شرایط خاص جوی و مشکلات موجود در گازرسانی و لزوم تعطیلی برخی مراکز عمومی احتمال لغو بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر قوت گرفته است.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، اگر گاز رسانی به نقاط دور دست کشور تا پایان هفته همچنان با مشکل مواجه باشد، سازمان لیگ ناچار به لغو بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر خواهد شد.


سرمای بی سابقه و برودت هوا در روز‌های اخیر مشکلات عدیده‌ای را دربخش انرژی به وجود آورده و ممکن است به دلیل صرفه جویی در بخش انرژی برگزاری بازی‌های فوتبال لغو شود.

موضوع لغو بازی‌های هفته شانزدهم در فدراسیون فوتبال هم مطرح شده و قرار است در روز‌های آتی پیرامون این موضوع تصمیم گیری شود.

یکی از عمده دلایلی که احتمالا لیگ را به تعطیلی خواهد کشاند مصرف انرژی قابل توجه به هنگام برگزاری بازی‌های فوتبال در ورزشگاه‌های کشور است.

علاوه براین مسئله مهم موضوع تردد تیم‌ها نیز مطرح است. ضمن اینکه در روزهای گذشته برخی تیم‌ها به دلیل نداشتن زمین چمن ناچار به تمرین در سالن شدند که این وضعیت ممکن است تا آخر هفته ادامه یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->