دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

قطع اینترنت نقطه‌ای در زمان برگزاری آزمون سراسری در مشهد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۵۸۷۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
قطع اینترنت نقطه‌ای در زمان برگزاری آزمون سراسری در مشهد + جزئیات
مدیر آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام‌الاختیار وزارت علوم در خراسان رضوی به تشریح برنامه‌های برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پرداخت.

دکتر مجید سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره برگزاری مرحله اول از آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اظهار کرد: مرحله اول آزمون سراسری روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری (۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱) با رقابت ۷۴ هزار و ۸۱۷ داوطلب در ۲۷ شهرستان و ۳۶ حوزه برگزاری آزمون در خراسان رضوی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان مشهد تعداد داوطلبان ۳۵ هزار و ۴۰۹ نفر اعلام شده است که در ۷ حوزه امتحانی دانشگاه‌های فردوسی، خیام، امام رضا‌(ع)، سجاد، علوم پزشکی، شهید منتظری و جهاد دانشگاهی برپا می‌شود که از تعداد یاد‌شده، ۲۳ هزار و ۲۰۸ داوطلب در دانشگاه فردوسی آزمون خواهند داد.

سالاری خاطرنشان کرد: امسال تعداد ۴۴ هزار و ۱۸۲ نفر از داوطلبان را بانوان و ۳۰ هزار و ۶۳۵ نفر را نیز آقایان تشکیل می‌دهند.

عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: در مشهد ۲۱ هزار و ۴۱۰ نفر داوطلب خانم و ۲۲ هزار و ۷۷۲ نفر نیز آقا هستند که در حوزه‌های هفت‌گانه این شهرستان به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام‌الاختیار وزارت علوم در دانشگاه‌های خراسان رضوی درباره برنامه قطع اینترنت در ساعات برگزاری آزمون سراسری نیز توضیح داد: در جلسه اخیر با مسئولان حفاظت آزمون در استانداری خراسان رضوی اعلام شد اینترنت‌های تلفن همراه به‌صورت نقطه‌ای و در ساعات برگزاری آزمون قطع خواهد شد.

سالاری همچنین اعلام کرد: دستگاه‌هایی برای بررسی ابزار تقلب تعبیه شده است؛ اما اطلاعی از چگونگی برنامه‌های حفاظت آزمون در راستای جلوگیری از تقلب ندارم و نمی‌توانم توضیح خاصی بدهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->