آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

وزغ غول پیکری که رکورد گینس را شکست + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۴۶۳۸۱
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
وزغ غول پیکری که رکورد گینس را شکست + فیلم و عکس
جنگلبانان استرالیایی پس از کشف یک وزغ «غول پیکر» در یک پارک ساحلی، آن را کشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، این وزغ قهوه‌ای رنگ که از گونه وزغ نیشکر بود، دو کیلو و ۷۰۰ گرم وزن داشت و طول بدن آن به اندازه دست انسان بود. 

وزغ نیشکر گونه‌ای مهاجم از قورباغه‌هاست که جنگلبانان آن را «تهدیدی» برای زیست بوم استرالیا می‌دانند. 

آنها در جریان گشت‌زنی در پارک ملی «کانوی» در ساحل ایالت کوئینزلند با این وزغ «غول پیکر» روبرو شدند. بزرگترین قورباغه جهان سال ۱۹۹۱ با وزن دو کیلو و ۶۵۰ گرم در رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده بود. 

جنگلبانی که این وزغ نیشکر را مشاهده کرده بود می‌گوید در ابتدا نمی‌توانست باور کند که این حیوان چه قدر «بزرگ و سنگین» است. 

این وزغ نیشکر به دلیل تاثیر مخربی که برای زیست‌ بوم داشت از سوی جنگلبانان کشته شد. اکثر وزغ‌های نیشکر در استرالیا به سرنوشت مشابهی دچار می‌شوند. 

به گزارش یورونیوز، لاشه این وزغ «غول پیکر» به موزه تحقیقات کوئینزلند اهداء شد. وزن آن تقریبا به اندازه یک نوزاد تازه متولد شده انسان بود. 

وزغ غول پیکری که رکورد گینس را شکست + فیلم و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->