سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کلاهبرداری میلیاردی از زنان تهرانی با وعده ازدواج

  • کد خبر: ۱۴۶۷۱۹
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کلاهبرداری میلیاردی از زنان تهرانی با وعده ازدواج
مرد جوانی که به بهانه ازدواج ۴ زن جوان را فریب داده و از آنان کلاهبرداری کرده بود، به تله افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، زن جوانی اواخر دی ماه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و در شکایتی گفت: چندی قبل با مرد جوانی آشنا شدم و قرار شد با یکدیگر ازدواج کنیم. مرد جوان بعد از مدتی برای خرید خانه از من ۲۰ میلیارد ریال پول گرفت، اما ناپدید شد.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی نشان داد، مرد جوان با هویت قلابی و جعل عنوان مامور نظامی بلندپایه اقدام به کلاهبرداری از ۴ زن جوان در مشهد و تهران کرده و پس از دریافت پول ناپدید شده است.

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت مرد کلاهبردار را شناسایی کردند و پی بردند وی سابقه‌دار بوده و در گذشته به جرم کلاهبرداری به زندان رفته است.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با روش‌های پلیسی مخفیگاه مرد جوان را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شد، اما پس از مواجه حضوری با شاکیان و مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان، به جرم خود مبنی بر جعل عنوان مامور نظامی بلندپایه و کلاهبرداری از ۴ زن با شگرد وعده دروغین ازدواج اعتراف کرد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->