آیا بورس فردا شنبه(۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۹۰ تن مرغ منجمد قاچاق در گمرک| سودای قاچاقچیان پرپر شد آیا بانک‌ها فردا (شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ سد‌های داخلی مشهد در پیک گرما وارد مدار شدند مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی: تمام تدابیر لازم برای روزهای گرم سنجیده شده است قطعی برق در صنایع خراسان رضوی به ۲ روز در هفته افزایش یافت کاهش ساعت کاری برخی ادارات استان قم طی فردا (۶ مرداد ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق: ۵۵ درصد برق کشور در بخش خانگی مصرف می‌شود آیا ادارات خراسان رضوی طی ۲ روز آینده (۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ + فیلم پیش‌بینی کارشناس بازار طلا از قیمت طلا در روز‌های آینده (۵ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش یا کاهش قیمت طلا؟ قیمت جهانی طلا امروز چند؟ (۵ مرداد ۱۴۰۳) | آیا طلا گران می‌شود؟ دوازدهمین آزمون استخدامی دولت، جمعه هفته آینده (۱۲ مرداد) برگزار می‌شود وزیر نیرو: تا فردا (۶ مرداد ۱۴۰۳) همه ظرفیت تولید برق فعال می‌شود وضعیت بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت (۵ مرداد ۱۴۰۳) | چرخش عجیب بازار طلا و سکه پس از یک هفته تعطیلی قیمت جدید سورن پلاس دوگانه سوز ایران خودرو اعلام شد + جدول قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۵ مرداد ۱۴۰۳) شرکت‌های بورسی به حذف قیمت‌گذاری دستوری ملزم می‌شوند مصرف چشمگیر برق در بخش خانگی | گرما، اوج مصرف را از شب به روز منتقل کرد آخرین وضعیت مصرف برق در کشور (۵ مرداد ۱۴۰۳) زمان برگزاری چهلمین حراج شمش طلا | تغییر ساعت کاری بانک‌ها خللی در فرایند خرید شمش طلا ایجاد نمی‌کند اولین رویکرد وزیر پیشنهادی کار توجه به معیشت کارگران باشد روایت صنعتگران از مشکلات ناترازی برق | از توزیع ناعادلانه تا کمبود در تولید + ویدئو کارگاه تولید همبرگر تقلبی در توس مشهد پلمب شد (۴ مرداد۱۴۰۳) وزارت صمت: مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است رکورد مصرف برق کشور شکسته شد (۴ مرداد ۱۴۰۳) قیمت موبایل‌های سامسونگ و شیائومی (۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شورای رقابت درباره التهابات بازار خودرو اطلاعیه داد (۲ بهمن ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۶۷۷۳
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
شورای رقابت درباره التهابات بازار خودرو اطلاعیه داد (۲ بهمن ماه ۱۴۰۱)
شورای رقابت در قالب اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به التهاب ایجاد شده در بازار خودرو و ضرورت تبیین اقدامات شورا این اقدامات تشریح می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این نهاد تصمیمات شورای رقابت و سیاست این شورا در حوزه خودرو را اطلاع‌رسانی خواهد کرد بنابراین در این چارچوب با توجه به التهاب ایجاد شده در بازار خودرو و ضرورت تبیین اقدامات شورای رقابت، در اطلاعیه‌ای اقدامات شورا در حوزه خودرو را به شرح ذیل اعلام کرد: ‌از ابتدای فعالیت دوره سوم شورا در اردیبهشت ۱۴۰۱ بررسی و پایش بازار خودرو و سیاست‌های مربوطه در دستور کار مرکز ملی رقابت قرار گرفت و با اتمام اعتبار مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا و طی جلسات ۵۲۷، ۵۲۸ و نهایتاً ۵۳۳ این شورا، کارگروه خودرو با هدف پایش و پیشنهاد سیاست‌های مربوط به این بازار ایجاد شد.

د‌ر ادامه اطلاعیه شورای رقابت آمده است: جلسات کارگروه خودرو در مرکز ملی رقابت با حضور همه ذینفعان و متخصصان این حوزه به صورت فشرده و فوق العاده تشکیل و در حال بررسی بازار و جمع‌بندی دستورالعمل موضوع بند ۵ ماده ۵۸ قانون سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی می‌باشد که در صورت تصویب شورای رقابت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

د‌ر بخش دیگری از اطلاعیه شورای رقابت نوشته شده است: شورای رقابت انتظار دارد ضمن ملاحظه اختیارات و وظایف قانونی این شورا از اظهارنظرهای غیرمستند و نا دقیق پرهیز کرده و به بهینه شدن تصمیمات شورا کمک شود.

د‌ر بخش پایانی اطلاعیه شورای رقابت آمده است: با توجه به شرایط نامناسب اقتصاد کشور از منظر رقابت و ضرورت مداخله جدی شورا در بخش‌های مختلف با هدف توسعه فضای رقابتی و رفع انحصارات و برنامه گسترده شورا در این خصوص در دوره سوم، امید است اصحاب رسانه و صاحب‌نظران اقتصادی ضمن بازتعریف نقش و جایگاه شورای رقابت در نظام حکمرانی کشور به تحقق اهداف شورا در بخش‌های مختلف کمک کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->