احتمال تعطیلی شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) تهران قوت گرفت + فیلم آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است
سرخط خبرها

حسادت منجر به قتل کارگر جوان شد

  • کد خبر: ۱۴۶۸۶۳
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
حسادت منجر به قتل کارگر جوان شد
قاتل گفت: مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد که من هم آنجا کار می‌کردم و با حضور وی مخالف بودم، به همین دلیل او را به قتل رساندم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسادت کارگر جوان به همکارش باعث شد تا در یک درگیری او را به قتل برساند.

سرهنگ «حمید افرامن» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در ۲۹ دی سال‌جاری در بخش «دهرم» شهرستان فراشبند، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مأموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول ۱۸ ساله، متواری شده و به صورت کاملاً حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند. قاتل ۲۳ ساله در بازجویی اولیه اظهار داشت مقتول که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد که من هم آنجا کار می‌کردم و با حضور وی مخالف بودم، پس از اینکه با سلاح سرد او را زخمی کردم با دست نیز وی را خفه کردم و به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: کسانی که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در سطح استان فارس شوند برابر قانون بشدت با آنان برخورد می‌شود.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->