نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

باشگاه استقلال: با اخراج یزدانی آبرو داری کردیم

  • کد خبر: ۱۴۷۸۸۰
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
باشگاه استقلال: با اخراج یزدانی آبرو داری کردیم
باشگاه استقلال اعلام کرد که با اخراج یزدانی از این باشگاه به نوعی آبروی استقلال حفظ شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اخراج سیاوش یزدانی از باشگاه استقلال به یکی از اتفاقات مهم سال جاری تبدیل شده است و هر روز خبرهای متعددی درباره این ماجرا به گوش می‌رسد. 

بعد از اینکه سیاوش یزدانی با انتشار نامه‌ای غم‌بار از باشگاه استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد. محمد مومنی، عضو هیات مدیره این باشگاه نسبت به اخراج این بازیکن موضع گیری و اعلام کرد که کنار گذاشتن نام این بازیکن از باشگاه استقلال به نوعی در جهت حفظ آبروی استقلال انجام شده است. 

مومنی در این باره چنین گفته است:«  به گفته خود ساپینتو، خیلی به یزدانی میدان و فرصت داده شد اما خود بازیکن از این فضا استفاده نکرد. باشگاه نباید متضرر شود. بازیکن در تیم بزرگ استقلال باید از جان و دلش مایه بگذارد. علاوه بر اینکه منبع درآمدی بسیار خوبی دارند باید رضایت هواداران را نیز جلب کنند. یزدانی به هرحال در این زمینه موفق نبود.  همه چیز برای استقلال و برای زنده نگه داشتن نام استقلال است. ساپینتو با این عمل استقلال را با آبرو و زنده جلوه داد. در استقلال هر فردی هر عملی را نمی‌تواند انجام بدهد. هرکسی نمی تواند هرکاری دوست داشته باشد انجام بدهد. پیشینه و پشتوانه هواداری تیم می‌گوید چه کسی چه کار می‌کند و چه رفتارهایی دارد. این‌ها دال بر این است که این تیم زنده است. به خاطر همین ساپینتو چنین تصمیمی گرفت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->