برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو کشتی حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی کرواسی

  • کد خبر: ۱۴۸۴۹۶
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
  • ۱
نتیجه و ویدیو کشتی حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی کرواسی
حسن یزدانی موفق شد به مدال طلای رقابت‌های کشتی کرواسی دست یابد. ویدیو این رقابت را ببینید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، حسن یزدانی چراغ دوم را روشن کرد و در فینال مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد کرواسی، حریف ژاپنی خود را ۱۳-۲ شکست داد.

در رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب؛ در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۱۳ بر ۲ هایاتو ایشیگورو از ژاپن را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

ویدیو کشتی حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی کرواسی

تعداد بازدید : 3157
 

در ادامه ببینید

نتیجه کشتی رضا اطری در فینال مسابقات کشتی کرواسی+ ویدیو کشتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان کیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
سلام، مدال طلای شماآقای یزدانی باعث غروروافتخار ماست انشاا۰۰۰ تداوم داشته باشد۱۴۰۱/۱۱/۱۳خورشیدی هشتگرد البرز۰۹۱۰۱۵۷۱۶۶۰
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->