ایجاد ۱۰ باشگاه فرهنگی‌اجتماعی ویژه خانواده‌های مشهدی

  • کد خبر: ۱۴۸۵۵۰
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
ایجاد ۱۰ باشگاه فرهنگی‌اجتماعی ویژه خانواده‌های مشهدی
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از بزرگ‌ترین نکات و چالش‌ها در حوزه فرهنگی، تعدد اهداف فرهنگی است که باعث شده است نتوانیم اقدامات اثربخش انجام دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی در دومین اجلاس بانوان عضو شورای اسلامی کشور که امروز ۱۳ بهمن‌ماه در شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین نکات و چالش‌ها در حوزه فرهنگی، تعدد اهداف فرهنگی است که باعث شده است نتوانیم اقدامات اثر‌بخش انجام دهیم.

وی افزود: رویکرد در این دوره مدیریت این است که تعداد اهداف را کاهش دهیم و مخاطبان را محدود کنیم و بنیادی‌ترین اهداف را برای هر گروه مخاطب در بازه زمانی مشخص ارائه کنیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: یکی از اشکالات در نوع فعالیت فرهنگی‌ و تربیتی این است که خانواده از یکدیگر جدا شده‌اند. درحالی‌که ما بر این باوریم انسجام اجتماعی با انسجام خانواده ایجاد می‌شود. ارائه خدمات در این حوزه زمانی اثربخش است که در طول زمان صورت بگیرد. بنابراین، ار قالب باشگاه استفاده کرده‌ و ۱۰ باشگاه برای خانواده‌های مشهدی ایجاد کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: این باشگاه‌ها شامل باهم برای زوج‌های جوان، باشگاه صدای پای زندگی ویژه خانواده زنان باردار، کهکشان کودکی ویژه کودکان دو تا پنج سال، جام ویژه کودکان ۷ تا ۹ سال، باشگاه دخترانه و پسرانه ویژه ۹ تا ۱۲ سال، مانا ویژه ۱۲ تا ۱۵ سال، رایانو ویژه ۱۵ تا ۱۸ سال، مجردان ویژه ۱۸ تا ۲۵ سال و نورچشم ویژه پد بزرگ‌ها و مادربزرگ‌هاست که چهار مخاطب کلیدی در برنامه‌ها شامل بانوان، نوجوانان، معلولان و زائران هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->